Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag tänkte trava lite cavaletti med min häst i kväll. Höjden ska alltså inte vara högre än någon dm eftersom hon inte ska hoppa utan...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: mackan
·
H
Träning Hej! Vad innebär det att en häst går i form? Och hur "ser" man det? :rofl:
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Huntress_
·
N
Träning Hur lär man ut på bästa sätt hur man rider lätt i traven? Har nämligen projekt "lära pojkvän att rida" och lyckas inte riktigt med rida...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: marieka
·
Träning vad ska jag göra.. har ett litet stoföl på 1 vecka som börjat bli mer å mer kaxig nu.. vänder baken till har försökt sparka.. sen idag...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: urkella
·
T
Träning *Användarnamns lån* Hej alla glada och ni andra! Har hört att ni här inne ska vara ganska vettiga så jag får väl prova ;) Jo det är...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Bismark
·
C
Träning Hej hopp! :bump: Jag har ett litet inackorderingsstall och får angaligen in en eller två hingstar till hösten och behöver då bygga...
Svar
2
· Visningar
3 806
Senast: caija
·
I
Träning Hej! Varför e det många som tycker att islänningar e klumpiga och feta :confused: okey, vissa är det men vadå det finns ju klumpiga o...
2
Svar
20
· Visningar
1 966
Senast: Gullan86
·
V
Träning Rider ni barbacka eller med sadel nu på sommaren? För- och Nackdelar?
2
Svar
28
· Visningar
1 944
Senast: emelit
·
U
Träning Behöver lite tips och råd! Har en 5 årig hingst som idag går själv i en hage. I hagen bredvid har vi ston och vallacker. Nu ska hästarna...
2
Svar
20
· Visningar
2 405
Senast: Move_Over
·
Träning Bör man tänka på något när man släpper i hop sto med föl .Hon skall släppas med ett annat sto med föloch 2 unga valackar.
Svar
3
· Visningar
911
V
Träning Någon som vet fler lekar än 7 games / följa john? Dela med er ! :d Nina
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Matilda_o_Bonita
·
M
Träning Hur mycket skötsel behöver en lösdriftshäst? Funderar på att flytta ena hästen till min kompis ställe då hon ska bygga ett...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: taccotad
·
W
Träning Har en sexåring som vi börjat efterlysa muskler på :) Tänkte ett bra träningsschema.. hur ser det ut? Tänkte om man var annan dag...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Esketeske
·
Träning Har tre hästar, varav 2 stycken minishettisar, den tredje är mer ridvänlig :D modell för min del. Från början skulle jag "bara" ha...
2
Svar
27
· Visningar
2 464
Senast: taccotad
·
M
Träning Hejsan! Håller på att leta ny häst...då min nuvarande troligtvis kommer att tas bort. Vill vara ute i god tid så jag hinner titta på så...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: Move_Over
·
D
Träning Satt och såg på några som tränade dressyr och dom hade klara svårigheter att få hästarna att gå i form. Dom sågade en del men tydligen...
2
Svar
34
· Visningar
2 673
Senast: dragonlady
·
L
Träning Hej alla kloka Jag är ny på Buke,och nygammal på häst.Jag har just tagit upp hästeriet igen,och är vansinnigt intresserad av NH.Nu till...
2
Svar
30
· Visningar
2 000
Senast: Dreamer
·
I
Träning Hej! Har äran att sköta om ett sto+föl :love: 4 ggr i veckan, fölet är ca1 vecka gammalt och mamman är väldigt vaksam när man närmar...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: miamiamia
·
Träning Som många här säkert vet har jag en kbl travare som sticker vid ridning. Han har nu blivit lite bättre och kan nu alla fall stå still...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
F
Träning Har ett hingst föl på 6 månader som är TOTALT OMÖJLIGT! Han går inte överhuvud taget att hantera har försökt hur länge som hälst! Han...
2
Svar
30
· Visningar
3 566
Senast: yes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar