Namn hjälp önskas.

Sv: Namn hjälp önskas.

Troll
Fräck
Wilgot
Heidur
Wildur
Arthur

.......Filur och Laban gillar även jag!

Z3:an skrev:
Troll
Fräck
Wilgot
Heidur
Wildur
Arthur

.......Filur och Laban gillar även jag!

laban är lite för gulligt....för min smak..
wilgot va ganska fint=) tack

Varför inte ett vanligt namn som .........

Olle
Pelle
Bosse

eller huvaligen.. Stig, Bengt, Kjell, Rolf (fniss fniss)

Varför inte ett vanligt namn som .........

Olle
Pelle
Bosse

eller huvaligen.. Stig, Bengt, Kjell, Rolf (fniss fniss)

:rofl: =) =)=) nja,vill ha ett namn som han kan lysna till o som samtidigt inte är larvigt..(inte illa menat)

Agaton
Baltsar
Hubert
Zebulon

.....nu börjar det sina i skallen ;) - skulle vara jättekul om du meddelar vad den lille godingen :love: får för namn när du bestämt dig.

tycker du ska leta upp något mysigt litet sagoväsen och döpa den efter det. Är du säker på att att den inte är en bortbyting :idea: ;)

Apo

Agaton
Baltsar
Hubert
Zebulon

.....nu börjar det sina i skallen ;) - skulle vara jättekul om du meddelar vad den lille godingen :love: får för namn när du bestämt dig.
Jodå de ska jag=) tack för all hjälp =)

apocalypsen skrev:
tycker du ska leta upp något mysigt litet sagoväsen och döpa den efter det. Är du säker på att att den inte är en bortbyting :idea: ;)

Apo
De skulle va kul=) men jag brukar inte hålla koll på sådant

Trocadero
Alphaville
Roockwood
Spider
Landrover
Anton

Tack för all hjälp men min pojkvän har döpt han o vägrar byta så frånome nu kommer blixten heta Cheva(Chevrolet) inte precis vad jag hadde tänkt då men men... :bump:

...ha ha - jag som tänkte på Vette efter Corvette!!!!!!

A,de skulle juh oxå vara någe...(min pojkvän e bilmek o e galen i amerikanska bilar) :banana:

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Ett av mina barn, snart 17 har bytt förnamn, det går riktigt bra för oss här hemma att komma ihåg att använda rätt namn och vi jobbar...
2
Svar
26
· Visningar
2 849
Senast: Otherside
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 413
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 055
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama