Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
allt hänger på individen oavsätt ras.....men om jag skulle gå på bara rasen så är islandhäst mitt självklara val... för de flesta av träffat av de båda raserna så har jag upplevt att islandshästens lynne är mkt bättre
Hundavel & Ras Jag gav ungefär samma förslag när en annan användare hävdade att mops var något alldeles extra, uppenbarligen har jag missat vad det är...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Alltså det är ju jättedyrt att ha häst iväg för utb/försäljning. Klart det kostar extra?
Du betalar ju en månadskostnad tills hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.