Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Träning Har en rejält lurvig ponny som är till åren. Har valt att inte klippa den eftersom jag inte har möjligheter att sätta täcke på honom på...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: ang
·
Träning med en häst som är skadad men inte fattar det själv? Har ett sto med kotledsinflammation i båda fram. Hon går i en lite sjukhage men...
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: Uddatyp
·
Träning Vet ju inte hur gamla folk är som skriver här, även om jag har förstått att det är många som är ganska unga. Men nu har jag, som är 47...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 412
Senast: todde
·
C
Träning Någon som kan mått på box, till D-ponny, liten stor häst.. Samt spilta ?.. Höjd,bredd m.m (Vet i tusan vart tråden ska ligga...
Svar
1
· Visningar
2 395
Senast: misen
·
Träning min häst är så sjukt pigg just nu..(och har från och med igår tagit bort all havre måste tillläggas... ) Igår tog de mig nästan 5...
2
Svar
26
· Visningar
2 945
Senast: Totola
·
Träning hej! jag är lite sugen på att tömköra min häst- jag har bara tömkört henne ett par ggr, men då för en instruktör som drog tömmarna genom...
2
Svar
37
· Visningar
3 478
Senast: jupiter-judex
·
Träning Jag har fått ett problem. Jag har en pensionerad valack på 17 år som inte längre rids. Han har hittills gått med ett sto som används som...
2
Svar
27
· Visningar
2 663
Senast: Eagle
·
C
Träning Hejsan.. Jag har ett sto som just nu är skadad och som står i sin sjukhage. Jag hade funderingarna på att klippa henne, bara för att...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: vansinnet
·
N
Träning Har stött på ett litet problem med mitt hingstföl. Kan hända är det övergående men alltid trevligt höra andras åsikter och få fler/nya...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: nixon
·
E
Träning Vill höra om era erfarenheter av Hubertusjakter. Behöver man vara duktig på hoppning för att det inte ska bli en skräckupplevelse? Eller...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: zeniakas
·
K
Träning Hej alla! Vi har nyligen skaffat en hästkompis åt vårt sto och det hela blev kanske inte så enkelt som vi trodde. Hästen (en vallack)...
Svar
12
· Visningar
6 823
Senast: Kardinal
·
T
Träning om en häst sälj vidare trots skador och fel.. vad kallar man det? jag har säkert tittat för mkt på animal planet men där händer det ju...
Svar
12
· Visningar
1 219
Träning Jag har en häst som inte vill som ajg, eller också är det jag som inte vill som hon. När jag fick henne, var hon jättetråkig att rida...
Svar
4
· Visningar
1 517
Senast: jassica
·
L
Träning Jag har en häst som är väldigt bakskygg och får mer eller mindre fnatt när ngt "plötsligt" dyker upp bakom henne. Åkte av häromdagen...
Svar
4
· Visningar
2 704
Senast: shaushone
·
H
Träning Jag har sett att ni inte gillar att man använder pessoabett. Men jag har inte förstått varför? Jag har en häst som jag nyligen köpt och...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: hammarn_2
·
K
Träning Min häst är totalt livrädd för kossor. När jag höll på att rida in henne gick vi förbi en kohage, då skenade hon igenom ett kalhygge...
2
Svar
30
· Visningar
2 251
Senast: ketchup
·
C
Träning Min pålle går fram överallt, verkligen överallt. När jag går bredvid. Sitter jag på ryggen blir han världens fegis, blir spänd, tittig...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Curtice
·
Träning Nu när jag körde till jobbet var det en lös häst på vägen. Trodde det var en älg och jga fick bromsa in hårt. Den gick där o lulla...
Svar
15
· Visningar
1 631
Senast: Rebecka83
·
N
Träning Jag fick hem mitt sto (16 år islandshäst) den 17 februari i år. Hon är en väldig sur häst, lägger öronen bakåt åt de flesta hästar och...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 018
Senast: Snyggve
·
C
Träning Hej! Har en liten fundering angående min häst... Han är 7 år och går inte att rida ut själv. Det går att få honom av stallplanen och...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: cemses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka