Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Har en ponny som inte vill gå in i transporten , :/ har provat det mästa , linor , hink med havre och såå .. och när jag går mot...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 623
Senast: miwhie
·
Träning Det är så att igårkväll fick jag hem nya pollan. Hon står just nu i hagen i stallet dag och natt, det är även en russhingst där som hon...
2
Svar
22
· Visningar
1 666
Senast: Tuvisen
·
Y
Träning :confused: När jag ska fatta galopp med min foderhäst springer han in i galoppen även fast jag gör en tydlig halvhalt och i hörnern...
Svar
6
· Visningar
970
·
C
Träning Jag och min mamma ska snart ev. skaffa oss en 4 årig Gelderländare som vi föll för vid första ögonkast. Men vi är lite oroliga för...
Svar
16
· Visningar
1 644
Senast: A-K.Eng
·
M
Träning Nu måste jag fråga. Min kille har fotat mig när jag rider, och då såg jag att hon jag rider, min medryttarhäst ofta går med öppen mun...
Svar
14
· Visningar
1 988
Senast: tess_g_
·
E
Träning Sedan ett år bor vi på landet och har hästar. Jag själv skulle aldrig kunna drömma om att ha EN häst ensam, men några kilometer ifrån...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 980
Senast: Fresh
·
Träning Vet inte om den här tråden hamnar under rätt underkategori, men jag chansar. Har ett litet problem med en av mina ponnyer och skulle...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Kiwifrukt
·
D
Träning Ska eventuellt börja rida en fjording (medryttare) utöver min egna häst. Provred honom idag, och han var väldigt rolig, men han böjde så...
Svar
8
· Visningar
1 017
Träning Är det någon som har några bra tips på övningar eller liknande som är bra när hästen ska gå ner i vikt? Min pålle har en rejäl buk nu...
Svar
11
· Visningar
1 157
Senast: sthu
·
Träning Jag ska flytta och ta med mig hästen, ca 25 mil bort. Hästen brukar inte åka transport så jag har ingen aning (än) om huruvida hon...
Svar
18
· Visningar
1 189
Senast: Centaur
·
Träning Jag kom att tänka på detta när jag skrev i en annan tråd. Hur många är det som sitter och kämpar och rider hästar som inte passar...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 491
Senast: Maira
·
Träning Pigg? lat? busig? Het? filbunke? mm mm:bump:
9 10 11
Svar
218
· Visningar
13 137
Senast: SoCameA
·
J
Träning Min dotters häst avskyr vatten pölar diken med vatten mm men snäll att dusha I dag red jag han,som min dotter är hos sin pappa, Och...
Svar
4
· Visningar
1 607
A
Träning när kan man börja använda inspänningar vid longering för den oinridna unghästen? eller är det bättre att tömköra och hoppa...
Svar
4
· Visningar
963
Träning Hejsan! Jag vet inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, men ni får väl flytta på den om ni tycker så. Jag går direkt på saken...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: H_lena
·
L
Träning Hejsan, I slutet pa Augusti far jag hem min 2 ariga pre hingst..Jog bor i england och jag har tre hagar, tva som ar stora och en...
Svar
14
· Visningar
1 266
Senast: lovelylace
·
Z
Träning :confused: Har ett problem med fötterna när jag rider. tappar stigbyglar och ibland "viker sig" fötterna. Min undran är nu vad jag kan...
Svar
5
· Visningar
918
·
A
Träning Hur gammal får man som högst vara om man ska Tävla d-ponny?
Svar
5
· Visningar
1 448
·
H
Träning det står ofta i annonser att hästen kan användas till lättare promenadridning,vad anser ni att det innebär?
Svar
14
· Visningar
1 430
·
L
Träning hejsan! jag har ett tung problem min häst slänger ut tungan när vi börjar rida och jag vet inte vad jag vad jag ska göra åt de, för...
Svar
8
· Visningar
1 235
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10