Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Vi har smörjt in trästolparna i hagen med tjära för att hästarna ska sluta äta på dom. Och då verkar det som att min häst gått emot dom...
Hästhantering
Jag har en egen häst som jag rider och tränar varje dag, (har dock vintervila för tillfället), och det går just nu väldigt bra för oss...
Hästhantering
Hej! Min häst tycker inte alls om att bli longerad mm. Hon blir plötsligt tjurig och kan sparka efter mig. Hur ska jag göra? Hon stannar...
Hästhantering
Jag fick för ett par veckor sedan hem min underbara varmblods herre, han är hur snäll som helst och har än så länge inte hittat på några...
Hästhantering
Pinsamt, men vi vet inte vad vår hästs färg heter. Veterinären skrev skimmel, men är den det? Med så mörk man och svans. Se profilbilden.
Hästhantering
Jag söker en gammal bok från 1961 av John Söderlund: "Skogskörning med häst". Om någon har den, eller har ett tips var jag kan få tag på...
Hästhantering
Ni som är hästägare, och hästen i princip bara rids av er. Om ni har hyrt ut hästen, t.ex regelbundet någon/några gånger i veckan till...
Hästhantering
Hej:)
Jag går här och grubblar på en grej och det hade varit kul och se vad ni tror.
Jo för ca en månad sedan köpte jag en häst, 3årig...
Hästhantering
Nu ber jag om hjälp och tips av alla er bukefalister, jag har en 7 månaders liten fjordinggrabb som nu är ute på halvfoder hos en tjej...
Ekonomi & Juridik Jag tror fler borde ta efter - att be om hjälp när man behöver. Det är ingen idé att kämpa sig igenom saker själv. Sjukt bra att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.