Sv: Naiv eller otursdrabbad?
Du sviker henne inte nu när du verkligen bryr dej om att hitta ett bra hem. Det hade du gjort om du hade sålt henne till första som kom bara för att bli av med henne och inte brytt dej om var hon hamnar.
Det är inte alla som tänker som du och att det är självklart för dej gör mej glad
Det ser jag som självklart; hon är inte en taskig pojkvän jag kan dumpa hur som helst, hon är ju ett djur. Det innebär att jag har hela ansvaret i vår relation, och ingenting är ju hennes fel! Hon har förmodligen levt sitt liv som vandringspokal och befäst sina beteenden sen länge. Hon kanske aldrig har knutit an till någon människa överhuvudtaget. Det gör mig ont att svika henne genom att låta henne flytta en gång till, men jag tror verkligen att hon kommer att få det bra där.
Du sviker henne inte nu när du verkligen bryr dej om att hitta ett bra hem. Det hade du gjort om du hade sålt henne till första som kom bara för att bli av med henne och inte brytt dej om var hon hamnar.
Det är inte alla som tänker som du och att det är självklart för dej gör mej glad