Vägrar trava/galopera i högervarv. (longering)

Sv: Vägrar trava/galopera i högervarv. (longering)

Vad skönt att det verkar lösa sig (har inte varit inne på några dagar och missat en del).
Jag tror inte att någon av min heller hade ont. De hade helt enkelt mycket enklare för sig i vänster varv. Min nuvarande är numera bättre i traven i höger varv än i vänster. Galoppen är fortfarande svagar i höger men vi jobbar på det. Det är ju inte helt enkelt med det rådande väglaget.

Sv: Vägrar trava/galopera i högervarv. (longering)

Vad skönt att det verkar lösa sig (har inte varit inne på några dagar och missat en del).
Jag tror inte att någon av min heller hade ont. De hade helt enkelt mycket enklare för sig i vänster varv. Min nuvarande är numera bättre i traven i höger varv än i vänster. Galoppen är fortfarande svagar i höger men vi jobbar på det. Det är ju inte helt enkelt med det rådande väglaget.

Det köänns hur skönt som helst. Han såg så glad ut när han väl fförstod vad han skulle göra. Varv på varv på varv... Lille killen :)

Liknande trådar

Träning Jag och min syster har en foderhäst, varmblodig travare, som vägrar gå i högervarv i longeringen. Ridning i höger varv är inget problem...
Svar
10
· Visningar
1 659
Hästvård Kanske inte problemhäst, men hästproblem iaf. Jag håller på att ge upp och funderar seriöst på att ta bort henne. Hjälp mig tänka rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 472
Senast: Aaricia
·
Hästvård Okej, om jag inte haft en kompis här som ögonvittna, så hade jag befunnit mig på psykakuten nu, och krävt att bli inlagd pga...
2
Svar
21
· Visningar
4 143
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar