Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
En känsla som man inte riktigt kan sätta ord på utan när det lägger sig ett lugn både hos häst och människa och man börjar att lita på...
Hästhantering
Jag har förstått, efter många år inom hästvärlden att tyvärr, så är det vanligt att folk slår hästarna när de är "dumma", nu menar jag...
Hästhantering
Om tråden ligger fel får moderator gärna flytta den. Jag har börjat jobba lite med ett ponnysto född i maj 2010. Jag har stor hästvana...
Hästhantering
Jag ska få hem en ponny från norrland till skåne, där jag bor. Svärfar ska köra och det är en snäll och trevlig ponny att köra så inga...
Hästhantering
Jag har tre hästar, en tant, en unghäst och en ponny! Ponnyn låser fast de andra två i hagen mentalt så de andra inte går. Jag kan stå å...
Hästhantering
Hej! Tinkern som jag har på foder får klaustrofobi när mittväggen i transporten är i. Han har blivit körd utan och då är han helt okej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.