Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
in häst är jättemysig å alla sätt men han blir rädd(några av er kanske läst mina tidigare inlägg om detta problemet) men han blir jätte...
Hästhantering
Hej
Jag har ett lite annorlunda transportproblem med min pålle , har sökt å letat efter tips på just detta problem men har inte hittat...
Hästhantering
Jag tönkte prova lite NH på min unghäst, men behöver lite tips på övningar om man säger rent grundmässigt och anpassade f´ör det vi har...
IT & mobiler Ingenting såvitt jag kan komma på, av anledningar som redan nämnts i tråden. Eller jo, vi lyssnar på musik via telefonen uppkopplat till...
Hästmänniskan Sant. Man vet aldrig vad de hittar på.
Min irländare köpt för 75' bröt benet i hagen ganska så prick en månad efter inköp och avlivades...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.