Sv: Era ridlektioner??
1. Hur många är ni i din ridgrupp?
10 st
2. Tycker du att det är lagom antal?
Nej det är lite många, men det funkar.
3. KAn din ridlärare lära ut till så många personer?
Hon försöker alltid att se alla, ja jag tycker hon är duktig på att coacha alla i ridgruppen
4. Rider ni på ponny/storhäst eller är det blandat?
Rider i en vuxengrupp, men ibland går det några D-ponnier med, när inte de stora hästarna räcker till
5. Hur stor är padocken/ridhuset som ni brukar rida i?
Storhästgrupperna rider i ett ridhus på 60*30, sen finns även ett mindre ridhus på 40*20
6. Klarar ni i gruppen av att vara så många som ni är?
Ja, den gruppen som är nu är duktiga, men visst har vi haft folk i gruppen som inte kan visa hänsyn. Fast dom brukar vi mobba ut Just kidding
7. Trivs du med din ridlärare?
Absolut, hon är superbra, duktig och bra på att förklara. Även om det går dåligt nån gång har hon alltid något positivt att säga efteråt
8. Hur många ridlektioner har din ridskola i veckan?
3-4 storhästgrupper och lika många ponny-grupper per dag utom söndagar = 21-28 lektioner per vecka
9. Hur många hästar har ni på ridskolan?
Oj, tror(om jag räknar efter snabbt) 22 stora hästar och 27 ponnier
10. Trivs du i din ridgrupp i övrigt???
Absolut, skulle inte vilja byta
1. Hur många är ni i din ridgrupp?
10 st
2. Tycker du att det är lagom antal?
Nej det är lite många, men det funkar.
3. KAn din ridlärare lära ut till så många personer?
Hon försöker alltid att se alla, ja jag tycker hon är duktig på att coacha alla i ridgruppen
4. Rider ni på ponny/storhäst eller är det blandat?
Rider i en vuxengrupp, men ibland går det några D-ponnier med, när inte de stora hästarna räcker till
5. Hur stor är padocken/ridhuset som ni brukar rida i?
Storhästgrupperna rider i ett ridhus på 60*30, sen finns även ett mindre ridhus på 40*20
6. Klarar ni i gruppen av att vara så många som ni är?
Ja, den gruppen som är nu är duktiga, men visst har vi haft folk i gruppen som inte kan visa hänsyn. Fast dom brukar vi mobba ut Just kidding
7. Trivs du med din ridlärare?
Absolut, hon är superbra, duktig och bra på att förklara. Även om det går dåligt nån gång har hon alltid något positivt att säga efteråt
8. Hur många ridlektioner har din ridskola i veckan?
3-4 storhästgrupper och lika många ponny-grupper per dag utom söndagar = 21-28 lektioner per vecka
9. Hur många hästar har ni på ridskolan?
Oj, tror(om jag räknar efter snabbt) 22 stora hästar och 27 ponnier
10. Trivs du i din ridgrupp i övrigt???
Absolut, skulle inte vilja byta
Senast ändrad: