Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Min nordsvenska pojk på 5 år är nästan helt utan egen motor och har så alltid varit sen han var föl. I vintras har vi mest jobbat på...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: Chili
·
S
Träning Ni med unghästar (främst 02, 01 och 00 : or) kan ni inte berätta lite om era hästar. Hur ni rider/lägger upp träning. Vad har ni problem...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 026
Senast: Chili
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 711
Träning Det är så att vi har ett litet problem... jag och stallägaren ska till fjällen, hon ska vara borta hela veckan och jag är borta...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: Raderad medlem 6459
·
L
Ridning Ja, jag sitter inne med ett stooort nyvaknat intresse för den klassiska ridkonsten efter att ha pluggat på lite. Hela inriktningen...
2
Svar
37
· Visningar
4 390
Senast: Lord Owen
·
S
Träning Jag har då vid ett flertal tillfällen sett att några i grannstallet inte är så snälla mot sina hästar. Det går ute på lösdrift och när...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 317
Senast: Inte_Ung
·
S
Träning Hej! Brukar ni rida med ryggsäck när ni rider långt, för att ha fika i? Jag har ingen sadelväska. Men är det farligt att rida med...
2
Svar
22
· Visningar
3 504
Senast: Torill
·
L
Träning Historia: En häst som aldrig lärt sig flytta undan för skänkel, är totalt "skänkeldöd" (Faller sig ganska naturligt eftersom den...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: Lonely
·
A
Träning Ni som har era hästar på lösdrift, vad tycker ni är bra respektive dåligt?? Jämfört med boxplats, hur är det?? :bow: :confused:
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 776
Senast: Priscilla
·
N
Ridning Hejs!!! Ny här och lyriskt intresserad av AR. Nästan kittlar i magen då jag får veta mer och mer och ju mer jag får veta desto mer vill...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Nehalennia
·
Träning Jahapp,jag har ett dilemma och jag hoppas kunna få många goda råd utav er Bukefalister.. Mitt dilemma är att vi har 3 hästar i...
Svar
8
· Visningar
1 306
N
Träning Hur gör ni när ni har med er en handhäst? Utrustning? Tillvägagångsätt? Har lite funderingar på om det skulle kunna funka för våran...
2
Svar
20
· Visningar
1 677
T
Träning Vad är den egentligen bra för? Jag ska tävla om 3 veckor och provade lite försynt om bytena satt som du skulle igår. Jag ska göra...
Svar
11
· Visningar
2 226
Senast: alazzi
·
H
Träning Hej! Jag skulle behöva lite råd när det gäller ridningen i paddock med min häst, ett femårigt sto som blir sex år till sommaren! Jag...
Svar
13
· Visningar
2 946
Senast: Thelmis
·
Träning Eventuellt så kommer det hem en hst till oss som ska gå på bete över sommaren. Men nu har vi fått reda på att den är skodd bak och vi...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: ridtravare
·
T
Träning är att rida bakdelsvändning på hackamore!!! provade de idag pga att pålle fått skav i mungipan och jisses så avslöjande! åt ena...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: tuaphua
·
Ridning Under åren som gått så har barockridningen för mig blivit mer och mer indelad i flera underkategorier, har väl igentligen alltid varit...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: loki
·
A
Träning Är det någon som har tips till mig? Jag undrar bara fall nån vet ett bra sätt att sysselsätta en uttråkad häst. Vi har ett litet sto...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Aprile
·
Träning Jag undrar om någon här har testat en metod som går ut på att var gång hästen sticker så låter man den springa sig ORDENTLIGT TRÖTT även...
2
Svar
28
· Visningar
2 640
Senast: Galina
·
B
Träning Nu är jag lite fundersam... Hur pass ofta kan man longera en två åring, man har ju hört så mycket om att det inte är bra för unghästar...
Svar
13
· Visningar
4 009
Senast: Belive in magic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25