Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Jag har några gånger lovat bilder på våran AHT (american hairless terrier) men jag har varit dålig på ta kort på honom så dom har... 2
Svar
22
· Visningar
2 098
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vovvsan var färdig med löpet?, det hade gått 5 veckor från första bloddag. Vi skulle träffa sonens flickväns lilla 10 månaders basset...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Apollo
·
C
Övr. Hund så....jag planerar redan för mitt första utställnings år med min nu 9 månaders fransk bulldogg valp. och undrar vilka som planerar... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 706
Senast: cämela
·
K
Övr. Hund Min mammas 8 åriga tik Molly:
Svar
5
· Visningar
5 923
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Agria har ändrat sina villkor på samtliga djurslag. Finns en disk tråd på hästmänniska om detta, när det gäller häst Tänkte att det...
Svar
12
· Visningar
1 426
Senast: Disen
·
Övr. Hund Inser att mitt problem är litet jämfört med vissa, men jag stör mig så något måste jag hitta på. Jag får inte bort hundhåren från...
Svar
18
· Visningar
13 686
Senast: martha
·
Övr. Hund För snart en timme sen parade min hane sin "tjej" som bott här ett par dagar. Ett snabbt men bra häng, skrikande tik som lugnade sig...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Det är såhär att min mammas hund köptes mest som sällskap och promenadkompis. Dock visste vi i bakhuvudet att denna hund kunde bli mer...
Svar
19
· Visningar
1 345
Senast: R8n
·
Z
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon här inne som har en hund trots allergi? Om ni har det får ni gärna berätta lite om den:) Samt: Ras... 2 3
Svar
46
· Visningar
17 140
Senast: Zitruz
·
Övr. Hund Tiken Magic Colour Scented Silhouette "Sille" försvann 25/2 från sitt hem och har fortfarande inte hittat hem! Sille är rödbrindle och...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: Ishtar
·
J
Hundavel & Ras Någon som vet vad Lufsen är för ras?
Svar
13
· Visningar
32 502
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Har ett delikat problem nästan dagligen, ett problem som nu funnits för mina vänliga grannar i en 6-7 år. För, tja en 6-7 år sen...
Svar
17
· Visningar
1 383
Övr. Hund Hur många av er är det som redan innan parningen har sett till att ha köpare på sina valpar? Vet några som tagit valpar på sin hund... 2
Svar
24
· Visningar
1 969
Senast: Terja
·
Övr. Hund Alltså min tolkning är att fido och karo är ute så nu Måste alla hanhundar heta Atlas och Tyson? Why oh why? Dessutom att ha ett namn... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 009
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag är väldigt nyfiken på hur ni tränat era vuxna hundar att bli viltrena eller inte sticka efter andra hundar. Alltså inte hur de... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 750
Senast: anja23
·
  • Låst
Hundavel & Ras Tänkte höra hur många här på bukefalos som har vinthundar? Vad tycker ni andra om vinthundar? Själv älskar jag vinthundar! Alla typer... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
126 551
Senast: lillebill
·
E
Övr. Hund Våran valp på fyra månader tycker INTE om att få klorna klippt. Hon drar undan tassen hela tiden, och då vågar man ju inte klippa ifall...
Svar
8
· Visningar
4 503
Senast: Enyas_Matte
·
Övr. Hund Var ute och tittade på en omformarstation idag och hittade detta märket. Hittade dock inte Cebbe men jag tycker nog att Helena borde...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Galathea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V