Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kan tyvärr inte ställa i Piteå i maj för vovven är en vecka för ung för att få delta, men jag ska i allafall dit som åskådare och fota lite, sdhk på lördag och skk på söndag
14 timmar med tåg till vännäs och 2 timmar med bil till Piteå de blir en intressant resa till Norr =)
Men vad gör man inte när man hittar den perfekta domaren
Jättekul, planerar samma så det blir Piteå hela helgen.
Kom gärna fram å säg hej om du ser mig.
Jag kommer att ha min valp med å så min "storkille", men ska bara ställa valpis.
Är ett yrväder med rött hår, hoppas vi träffs....
Jag bor i Umeå, men är ursprungligen från Piteå.
håller med, är glest om phalene/pappis här också, tror jag har sett någon enstaka pappis. Vore verkligen kul om man kunde sammanstråla på utställningen eller något. Dom är ju så fina! ska du ställa ut en av dagarna, eller blir det båda för dig?
Det blir nog att ställa båda dagarna, lilltjejjen behöver ringträning.
Kommer att ha med båda hundarna ändå, så jag får se hur jag gör med storkillen, om han är i "form" för att visas så kan det hända att jag anmäler honom oxå.
Hoppas verkligen att man hade kunnat träffs, jag älskar att få se på andra pappisar/phalenisar...
Oscars mor och far är ställd för henne med mycket bra resultat senast någon hund från uppfödaren ställdes så ringde hon själv till uppfödaren för att berätta hur vacker hunde var och när hon gick in på hemsidan så hade hon börjat gråta för hon sa så HÄR ska en Siberian husky se ut...Så why not åking upp till Piteå då=)
men åh vad roligt! hoppas du också vill trffa lite bukefolk där då... skulle boka boende i vännäs men allt var ju fyullbokat fick dock nys om att man kunde boka rum på lilja skolan det r bara 1,5-2 km till utställningsområdet då så jag ahr bokat där.
Vore roligt att träffas allihopa som ska dit! Bor bara 3 mil från Vännäs, så ska även ställa där tror jag, annars blir det som vanligt att fara och kolla.
Då kanske jag är ringsekreterare i din ring ska jobba åt sdhk i piteå på lördagen i maj. Jobbar sen åt SNKK på söndag och bägge dagarna i Vännäs. Raser och domare där är ännu ej bestämt.
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Juridik & Ekonomi Köpte en gång hindermaterial till en liten förening för 10k+. Fick aldrig faktura, påminde en gång. Fick den inte så heller. Nu har det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.