Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att du ska skaffa vintis![]()
Jag såg Zala när hon var påväg hem. Jag var ute med mina hundar och såg när hon kom springande efter gångvägen, korsade vägen och sprang in mot hyreshusen som ligger på Kanalgatan. Kan säga att hon måste ha haft en skyddsängel på ryggen för det kom så mycket bilar i korsningen där hon sprang över så jag hann tänka "det här går aldrig vägen", men hon tog sig över i mellanrummet mellan två bilar tack vare att den andra föraren var uppmärksam och hann tvärnita.
Tur att det gick bra men jag hade liksom du blivit livrädd om det hade hänt samma sak med nån av mina hundar, särskilt när man vet att det kan komma tåg och trafik på vägen hem... Att det ska vara så förb*nnat svårt att hålla hunden kopplad om man inte har koll på den![]()
Ultraljud, va spännande.
Du vet att vi vill se kort på en TJOCK Maya snart.
![]()
Idag har mina hundar lekt med Doris!
Helena, vet du att Cebbe har en fanclub på ett annat forum jag hänger på? Jag har lagt upp dina filmer där och de ÄÄÄÄÄLSKAR honom och vill ha fler, så det är bara att börja producera och sälja![]()
Haha!Vad skoj!
Jag sade det när vi var på promenad häromdagen att jag borde trycka upp visitkort med hans bloggadress på och dela ut till alla som stannar oss hela tiden.
På söndag ska vi på LC så det kanske kan bli en liten kul film efter det. Får ju inte göra fansen besvikna.![]()