Lady och Lufsen

Sv: Lady och Lufsen

En klippt beardis ;)

23460214.jpg

Nej, men han är väl en blandras?

Blandras. Det är ju det som gör halva grejen, en rasren cocker från fint hem blir tillsammans med en gatukorsning från slummen ;).

när det väl pratas om tecknade figurer, vad är pluto för ras? :P

Han har jag alltid trott är någon slags helgul pointer.
Han får ju liksom en "stående fågelhundsvans" när han ser piff och puff på jul. :idea:

Fel av mig!
Efter lite efterforskningar upptäckte jag att Pluto är en blodhund.:confused:

Jag som hoppades att Lufsen va vorsteh... :cry:

snobben är iaf beagle :love:
och scooby doo är grandis (tror och antar jag)

Meeh, vilken dålig koll ni har! :D Lufsen är blandis och det är ju det som utgör halva poängen i filmen typ! Pluto är blodhund men visst blir man förvirrad när han ser ut som en pointer som fått vittring på en fågel :D.

/Disney-hundtönten :angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej, jag är intresserad av vinthundar. Tycker den avslappnade energin med en lite studsig prommenadstil maskerar den otroligt explosiva... 2
Svar
26
· Visningar
2 133
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka