Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Japp, hittade en söt taxtik för bara en stund sedan. En livlig, glad liten tjej som sprang rätt ut framför bilarna.:crazy: Hon fick...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras Satt och spanade igenom blocket, som vanligt när man inte har något att göra, och hittade en annons med blandrasvalpar. Där ena...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Jag kom att tänka på idag hur jag alltid tyckt att mellanpinchers verkar så härliga hundar, de jag har träffat. Men har aldrig fastnat...
Svar
7
· Visningar
1 500
Hundhälsa Har en kille som e ren rotta men ej reggad (Diskutionen ska ej handla om detta) Han är försäkrad som Rottweiler. Frågan är om jag ska... 2
Svar
29
· Visningar
2 492
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa I lördags hittade jag en stor knöl vid juvren på min tik. Jag ringde vet direkt ock fick komma in och ta ett prov med en gång. I morse...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: Red_Chili
·
L
Hundhälsa Vad betyder det egentligen? Är det jätte dåligt? har hunden ont eller får den svårt med något? Jag går med tankar på att skaffa en...
Svar
11
· Visningar
5 075
Senast: LillOhlsson
·
  • Låst
Övr. Hund Någon som vet om man får lägga ut att det finns plaster kvar på en viss helgkurs?
Svar
3
· Visningar
792
Senast: lillebill
·
B
Övr. Hund Bor på landet i stort hus, 2 vuxna, 2 barn(4 och 2 år). Hunden ska kunna följa med ut och rida. Vill träna lydnad och viltspår eller... 2
Svar
26
· Visningar
2 013
Senast: Bubbs
·
Övr. Hund Vi har 4 katter hemma, och hunden har vuxit upp tillsammans med dem. Dom busar och gosar om vartannat och katterna är inte det minsta...
Svar
4
· Visningar
983
L
Hundhälsa Att hålla på och starta en verksamhet med hunddagis och samtidigt ha hundarna i boxar när de bygger samtidigt? för inte kan de väll ha...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Hej! Är det någon som känner till någon hundskola där dom använder sig av klicker i närheten av Malmö? Tacksam för svar! Mvh Ann
Svar
1
· Visningar
679
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Finns det någon här som kör Rapport med sin hund? Testade för första gången idag med min, och det var BUSKUL tyckte vi alla 3! Men antar...
Svar
18
· Visningar
1 288
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Nagon som har erfarenhet av odem i orsnibben pa sin hund? Var gamla tant har pa nagot vis lyckats skada ena orsnibben, och vi har...
Svar
4
· Visningar
1 301
Senast: Darby
·
Övr. Hund Hejsan, ville bara skriva av mig lite om vår omplaceringskille och hur det har gått. Vi har nu haft Valle i drygt 5 månader och det...
Svar
1
· Visningar
734
Övr. Hund Vart tog tråden om Birk vägen? Hände det något i slutet som gjorde att det spårade ut totalt eller? Jag tyckte att jag följde med bra...
Svar
19
· Visningar
1 836
Senast: vildros95
·
Hundavel & Ras Jag har redan fullt opp med min busiga hund :) Men min syrra vill, om hon skaffar hund, ha en sheltie! Vet att dom oftast blir bra...
Svar
16
· Visningar
1 754
C
Övr. Hund http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/045528.jpg http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/045428.jpg...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Ewe
·
I
Övr. Hund vi har en schäfer korsning med klåda . vi har bytt foder till honom som är utan vete protein eller vad det nu är som dom får klåda från...
Svar
7
· Visningar
6 756
Senast: Distans88
·
G
Övr. Hund I Fredags var jag ute och gick med min 10 månaders. Allt var frid och fröjd tills vi möter en äldre kvinna med en schäfer, hon hade...
Svar
17
· Visningar
3 620
K
Övr. Hund Jag har en liten valp och vill kunna använda hundgodis när vi småtränar, men det är ju jättesvårt att hitta sådant som är i pyttebitar... 2
Svar
29
· Visningar
4 947
Senast: Kaaarin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka