Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Riesenhanen, 4½ år, kastrerad för ca ett halvår sedan, ger mig gråa hår. Han gick upp i vikt efter kastreringen, dels pga... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 997
Hundhälsa Diskussionerna om extremavel går i ganska kraftiga vågor här på buke med jämna mellanrum och alla har (oftast) starka känslor kring...
Svar
6
· Visningar
1 964
Senast: martha
·
A
Övr. Hund Hej! Jag är en nybliven ägare till en 4-månaders valp, hon är en korsning av olika småhundar, väldigt liten. Mitt problem är att hon...
Svar
6
· Visningar
1 479
Hundhälsa Jag läste att någon hund utvecklat allergi och inte fick äta märgben. Blev lite nyfiken på hur det fungerar och om märgben kan vara...
Svar
6
· Visningar
1 633
Senast: Milosari
·
L
Hundavel & Ras Frågan kan låta konstig,men jag har en "bekant" som jag bara känner genom mailkontakt.Hon skrev i panik till mig idag och ville göra sig... 2
Svar
26
· Visningar
2 868
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min svåger ringde mej för en liten stund sedan och sa att de kommer få in en jämthundshanne (han jobbar lite för djurens vänner). Dock...
Svar
18
· Visningar
1 915
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Fick mina första bilder av Rådi på jobbet, där hon hänger hela dagarna. Här är hon med chefen och chefens pappas hund Zally...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: cewe
·
Hundavel & Ras Hoppas innerligt att detta är ett skämt… http://www.abc-annons.se/Hundar-till-salu_136434.htm Hundar till salu Hundar med...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Alyssa
·
Hundhälsa Har köpt pevaryl puder till vovvsans svamp i ena baktassen. Men hur gör ni när ni satt på det? Strumpa på eller ska den vara bar tassen...
Svar
6
· Visningar
17 989
Senast: Doneloge
·
S
Hundhälsa Någon i närområdet Piteå som vill ställa upp med sin hund och hjälpa mig socialträna min? Han är hemsk och det är inte alltid vi...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: _karlsson_
·
Hundhälsa På diverse kringelikrokar och avvägar hamnade jag på en sida med 'hjälpmedel för handikappade djur'. Där det bland annat fanns en... 2
Svar
21
· Visningar
2 414
Senast: Disen
·
U
Hundträning Var finner man trevliga, satsande träningsgrupper norr om Stockholm? Har bott i en norrort en tid nu o kommer flytta mot...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Zoya
·
H
Övr. Hund Vad har ni för foder till era sankt bernadshundar? Finns ju så himla många sorter och olika märken så man blir helt förvirrad :S är dom...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: HBB
·
Övr. Hund Alltså...ska det VARA såhär? Det är då Råda längst bak på bilden. Hon är äldst. Närmast kameran är den nya. Den är yngre. 2
Svar
39
· Visningar
2 808
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Hade tänkt anmäla mitt monster till "lilla sthlm" utställningen. MEN hur jag än tittar så hittar jag inget om när man senast ska anmäla...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns någon rastgård för hundar i Uppsala någon stans? Typ i stan gärna. Eller någon i Uppsala som har en hund som... 2
Svar
33
· Visningar
6 051
Senast: Kamomilla
·
F
Hundavel & Ras Nu är det ca en vecka sedan vår tik blev parad! Nu hoppas vi på en massa valpar :d Är det någon mer här som har/ska para sin tik... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 862
Senast: Frieserhäst
·
Övr. Hund Jag ska vara spårläggare för första ggn, vad gör en spårläggare??
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Fiffi1
·
Z
Hundavel & Ras Tjoo=) Jag hittade ingen tråd om Whippet hundar så jag skapade en=) Sorry fall det redan finns en sådan här tråd... Lägg gärna in... 2
Svar
35
· Visningar
9 844
Senast: Niki
·
Hundavel & Ras ..fast med "hängande" öron? Träffade en åtta år gammal tik idag som såg EXAKT ut som en westie, i trimning, kroppsbyggnad och allt...
Svar
10
· Visningar
1 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka