Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Då min bästis börjar bli lite till åren har jag börjat fundera på vad jag ska ha för hund efter henne. Hon är en Grand Danois på 75 kg... 2
Svar
30
· Visningar
5 862
Senast: Novelette
·
J
Övr. Hund Det är så att jag har en dobermann/collie kille på 11 månader som tjuvparade en alaskan husky blandning tik för ca 3 veckor sedan... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 708
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Idag så när jag var ute och gick med min hund(Coton de tulear tik) i koppel så hoppar en stor rottweilwer (hane)ur trädgården till ett...
Svar
6
· Visningar
1 172
Hundhälsa Igår gjorde vi en väldigt spännande sak jag och Grimsan. Vi for till kiropraktorn! Jag hade inga misstankar om att hon hade låsningar...
Svar
13
· Visningar
1 454
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Min rottis hane på tre 1/2 år(kastrerad,och lite för tjock tyvärr..står på bantning:o) har en knöl under huden på insidan låret på...
Svar
5
· Visningar
4 768
Senast: Skogstroll
·
D
Övr. Hund Tänkte ha den här tråden för skojs skull:angel: Har en hund som är adopterad från spanien (genom ADA). Hon är mellan 8 och 9, skulle...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: Dammix
·
Hundhälsa Va göra med en hund som har dålig aptit? Han hade problem med magen för ca ett år sedan, var på klinik, blev undersökt på alla möjliga... 2
Svar
29
· Visningar
9 027
Senast: Indiv
·
Hundhälsa Man kan ju undra om även han kan få kroppsdelar att växa ut igen? Ceasar kasterades den 22/12. Därefter har man kunnat kela med... 2
Svar
26
· Visningar
2 622
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tipps på en bra familje hund. Lagom stor , lagom i allt. Lämna gärna bra tipps 2 3
Svar
52
· Visningar
11 390
Senast: Lenita
·
Övr. Hund jahapp, nu har det hänt igen... :crazy: http://sydsvenskan.se/skane/trelleborg/article416093/Pitbull-bet-sig-fast-i-hundvakt.html 2
Svar
29
· Visningar
3 158
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hur gör ni egentligen i kollektivtrafiken, ni som har lite större hundar. Jag höll på att bli tokig igår när en familj slänger upp sina...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Marocko
·
F
Övr. Hund Jag håller just i denna stund på att skriva ett mejl till en uppfödare som söker fodervärdar till ett par av sina valpar. Det är ett...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Fnattisen
·
Övr. Hund Hittade ingen nyare tråd än från i mars på hundar i vintermiljö. Vintern kom till Stockholm i natt och mina småflickor fick se snö för... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 547
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Utter har ju fått viacutan ett tag nu. Kan inte påstå jag sett någon revolutionerande skillnad, men viss skillnad absolut. Och har ju...
Svar
14
· Visningar
6 662
Senast: Annapanna
·
S
Hundhälsa Gammal tråd "blödig husse/kallhjärtad matte" Efter penicillinkuren blev min gamla tik Cindie (då 14 år) frisk utan att tanden drogs...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: dpmatte
·
E
Hundhälsa Hej! Våran valp har något känslig mage, har ni något tips om vilket godis vi kan ge henne när vi tränar med henne? Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
3 885
·
B
Hundhälsa Hej Idag hämtade jag hem en hund efter lång tids velande om vilken ras som passa mig. Hunden ifråga är 1,5 år och knappt hanterad... 2
Svar
21
· Visningar
1 952
·
M
Övr. Hund en härlig sommarbild på min "lilla" vovve
Svar
1
· Visningar
552
Senast: MissTeern
·
Hundavel & Ras Hade en diskussion med en bekant häromdagen, han hade hört av någon att en tik kan bli dräktig utan att hanen fastnar i henne. Jag tog...
Svar
4
· Visningar
2 528
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Hej, Hur stor chans är det att tiken blir dräktig om hanen har parat och dom sen har fastnat??!?!? Hur stor chans är det att hon... 2
Svar
27
· Visningar
7 052
Senast: Ciindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V