Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundavel & Ras Jag har bestämt mig för att köpa hund till våren/sommaren, jag har suttit å läst på lite och bestämt mig för att det antingen blir en... 2
Svar
27
· Visningar
11 646
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Från den 18 maj reser husdjur gratis med Västtrafik. En förutsättning är att de inte är giftiga, farliga eller störande för andra...
Svar
10
· Visningar
1 346
Senast: eldione
·
Övr. Hund Ska sätta upp stängsel för min hundgård och funderar på vilkrn höjd det behöver vara. Hunden i fråga är en korsning beagel/borde collie...
Svar
14
· Visningar
14 923
Senast: Frieserhäst
·
S
Övr. Hund Har tänkt söka till Stora segerstad till linjen Landsbygnadsföretad KY och läsa företagande med hund men innan det hoppades jag att...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: linnsan
·
T
Övr. Hund Nu behöver jag tips på bra och smarta hemmabygda agility hinder. Jag ska snart börja träna min valp och har inte råda att köpa...
Svar
4
· Visningar
18 158
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Vi gjorde UL dygn 32 eller 33 (minns ej exakt nu, har inte almanackan här), och då såg vi "ett helt gäng" som vet sa. Nu är det dygn 65...
Svar
8
· Visningar
10 882
Senast: Liindah
·
Hundavel & Ras Sent lördag kväll kom den första hannen, sen kom det snabbt två tikar och efter en stund kom det ytterligare fem stycken. Nu väntar vi...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Lipica
·
G
Hundavel & Ras Nogon som vet om klubber i Småland som skal ha MH-Test denne våren?
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: Vanillie
·
Övr. Hund För tredje gången på hyfsat kort tid har jag och tiken blivit attackerade av lös hund under vår promenad. Vi bor på landet och... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 210
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Började kanske för 2 veckor sen när min hund en morgon hade riktigt stora "kusar" i ögonvrån, tog bort dem med lite papper men sen har...
Svar
4
· Visningar
2 737
Senast: _Sascha_
·
B
Hundhälsa Det var många år sedan jag hade en tik, men nu har jag en Dogo Argentino på snart 2 år som vi tog oss an i oktober förra året. Hon kom...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: Black_Moon
·
K
Hundhälsa Det hände nåt galet med min hunds ena bakben när jag var ute och gick med honom. Han drog till ganska så häftigt i kopplet och sen pep...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har en liten blandras Lhasa Apso/ York. hon är 4 år gammal. Brukar hoppa med henne hemma på gården, har byggt många egna hinder, har...
Svar
5
· Visningar
990
Hundhälsa Jag har en storpudeltik på snart 11 år som vi nu konstaterat har cystor på äggstockarna för, vilket leder till att hon nu löper väldigt...
Svar
9
· Visningar
2 012
Senast: Berin
·
Hundhälsa Linfrö är ju väldigt bra för människo- och hästmagar, men hur bra är det för hundar? Hela linfrön. Ska man blanda med varmt vatten eller...
Svar
14
· Visningar
11 721
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa löplina till våran vovve... Finns det någon här som har som kan ge lite tips på vad som e bra och dåligt? 2
Svar
23
· Visningar
7 419
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund nu har jag och sambon skickat in en intresseanmälan till hundar utan och hem och snacka om att jag är nervös!:banana::banana:bump: tänk... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 266
Senast: DuploBit
·
M
Övr. Hund jag måste bara få ladda upp en några bilder på min älskling!! gud va ja älskar han, skulle inte klara mig utan han!! kolla vad...
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: Mandh
·
A
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en blandrashund där modern är tibetans mastiff blandning och fadern kaukasisk ovtjarka, som jag nu sen läst... 2
Svar
20
· Visningar
5 672
Senast: *tove*
·
Hundhälsa Min voffis fick för ca två månader sen öroniflammation i ena örat (troligtvis fått in vatten) Han blev röd, varm och lite skorvig i ena...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: villi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka