Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ska vi gå nästa år:bump:Och vi tänkte ta hunden med oss, så jag undrar om någon annan gått turen (el.ngn liknande tur)och vill ha tips... 2
Svar
28
· Visningar
5 316
Senast: peace
·
R
Övr. Hund På min spårkurs finns det en hund som har väldiga problem med att få ner nosen i spåret. Den går mest och vädrar med huvudet uppe... 2
Svar
36
· Visningar
2 742
Hundavel & Ras spinoff på mer eller mindre alla blandrastrådar som varit på sistone. Vissa korsningar får även mig att höja ögonbrynen. Men jag... 2
Svar
35
· Visningar
8 223
Senast: Scandi
·
V
Hundhälsa Skulle gärna vilja höra om erfarenheter utav simträning. Vi har blivit rekommenderade att simträna utav djursjukhuset efter att...
Svar
6
· Visningar
1 272
Hundavel & Ras Nu får ni gissa NÄR och HUR MÅNGA valpar Gro ska få, hon är idag på 53 dygn [/IMG] [/IMG] vinnaren får en god middag på en öde...
Svar
2
· Visningar
1 942
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att jag inte kan ha kvar Ella, jag mår stundtals väldigt dåligt, och kombinationen mig och Ella gör att jag mår...
Svar
18
· Visningar
1 720
B
Hundhälsa Är det någon som vet om det finns någon typ av flockförsäkring när man "bara" har 6 hundar? Jag är trött på att betala år ut och år...
Svar
2
· Visningar
2 765
Senast: Zqathan
·
Hundträning Hej! Jag har en underbar kastrerad hanhund som är en korsning mellan labrador/rhodesian ridgeback. Han är nu 2 år. Jag och min sambo...
Svar
4
· Visningar
859
Övr. Hund Har planerat att anmäla Hannibal dit, o tänkte bara kolla om det är nån mer från buke som ska dit.
Svar
2
· Visningar
563
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Nu har det roliga börjat.. :crazy: Ska verkligen könsmognad vara nödvändigt, egentligen? :devil: Två gånger idag har hundskrällena... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 022
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt... 2
Svar
22
· Visningar
4 085
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Är den så bra som man hört? Den kostar ju multum men enligt alla jag pratat med är den värt det. Finns det inga billiga kopior? Jag... 2
Svar
28
· Visningar
6 025
Senast: DuploBit
·
K
Övr. Hund Någon som kan rekomendera någon bra klippmaskin? Det är så galet dyrt att trimma så jag har kommit fram till att det är mer ekonomiskt...
Svar
14
· Visningar
2 209
Senast: Alexandra_W
·
N
Hundhälsa Det har varit lite rumsrens trådar här o då slog det mej När räknas valpen som rumsren? För om man springer ut varje timme med den o...
Svar
8
· Visningar
5 364
Senast: plymen
·
Övr. Hund Nu ha våran fina Minta fått sina efterlängtade valpar! 7 st blev det och ALLA är tikar! En drömkull:laugh: Föddes igår, första valpen... 2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Vissa hundar passar i nitar och läder och andra passar i siden. Eller har jag fel? Skulle iaf vilja se bilder på din hund med sitt... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 312
Övr. Hund Hur mycket tycker ni att en schäfervalp på 6 månader ska äta om dagen? Ska den få 3 gånger, eller två om dagen? Vilka tider?
Svar
3
· Visningar
694
·
Hundträning Har en snart 3-årig tik. Blandning Vit herde och Siberian Husky. Jag har börjat träna med henne på allvar nu igen och tycker att jag...
Svar
8
· Visningar
7 282
·
Hundhälsa Just hemkommen från djursjukhuset, UTAN hunden. Tidigare ikväll var han lite orolig, smaskade och slog ihop tänderna som om han...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Då är man ute i försäkringsdjungeln igen då. Hade först tänkt mig A***a men är nu tveksam pga deras förändringar i villkoren... 2
Svar
22
· Visningar
3 452
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka