Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För oss har det alltid varit självklart att hundarna ska sova i sovrummet (och den lilla cockern sover t o m i sängen, medan springern...
Svar
18
· Visningar
9 265
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Jag sitter här och längtar tillbaka till hästarna och ridningen något extremt nu, men har kommit fram till att det nog inte är möjligt...
Svar
17
· Visningar
1 540
Senast: Diplomaten
·
Ï
Övr. Hund om 8 veckor får jag och min sambo hem vår lilla valptik. golden/springer spaniel, och nu börjar det här med namn. utav någon... 2
Svar
29
· Visningar
2 493
Senast: ïcatanten
·
Övr. Hund jag blir smått tokig ibland. Vi är 4 st ute på en tur med två hästar under ryttare och en häst för vagn med två personer i (jag den...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: movi
·
Övr. Hund För längesen hade nån en länk här till en sida där man kunde markera ut sin hundprommis på en karta, sen räknades sträckan ut i km...
Svar
7
· Visningar
3 945
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Tänk vad tiden kan gå fort, nyss en liten plutt å nu stora damen som får tårta med ljus :) Grattis NIKE :)
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Mindra
·
P
Hundhälsa ( Om jag har lagt in tråden fel så får ni gärna flytta den. ) Jag läste detta via hundmagazinet.se Polisen i Karlskoga fick igår in en...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: powerlennie
·
Hundhälsa ni med collie-raser vad har ni för fästinghalsband/droppar eller annat till era hundar?? alla medel är ju som känt inte lämpade för just...
Svar
8
· Visningar
3 478
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras ja...hur är dom i temperamentet osv? berätta :D 2 3
Svar
50
· Visningar
17 206
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Hur resonerar ni när det kommer till att låta minderåriga gå ut med er hund mitt på dagen då ni är borta långa dagar? Det är ju oftast...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: TinyWiny
·
R
Övr. Hund Idag när jag jobbade så skulle jag gå in på en innergård. Det är ett dagis där och när jag kom in i "passagen" in till innergården blev...
Svar
10
· Visningar
1 668
Senast: Raderad medlem 68338
·
Z
Övr. Hund Finns det nån fler här inne som har en norfolk terrier? Vad gör ni med dem? bara som sällskap eller utställning eller annat? Har en...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: zole
·
Övr. Hund Idag plockade jag min första fästing för i år på schäfern, ska man redan nu börja dras med de äckliga djuren? Fler som hittat de små... 2
Svar
20
· Visningar
1 697
Senast: Ciindy
·
L
Övr. Hund Ni som har vana av rasen hur är era hundar? Jag och min sambo har precis tagit hem en Amtaff tik på 2 år och ska ha henne en vecka... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 600
T
Hundhälsa Varför får hundar urinvägsinfektion? Min lilla pojke har fått det nu, behandlas med antibiotika. Men nu när jag kom hem från...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: Tofslan
·
Hundhälsa Är det lika slitsamt för hundar att gå nerför i trappor som uppför? Hur mkt tycker ni är okej att gå varje dag tex? Är nyinflyttad i... 2
Svar
30
· Visningar
17 903
Senast: Långnos
·
W
Hundavel & Ras åh När jag såg annonsen på vår valp tänkte jag, aldrig en sån korsning. Sen åkte vi och titta för det var så nära och valpar och... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
12 451
Senast: Belethien
·
M
Hundhälsa Hejsan alla! Ja, nu börjar jag bli lite orolig. Allt började i söndagskväll. Han bajsade normalt på f.m och åt normalt men framåt...
Svar
2
· Visningar
1 337
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Såg att ett företag i Tingsryd som kanske är mer känt för sina billiga hästsaker nu börjat sälja en variant av CM's träningshalsband, ni... 2
Svar
22
· Visningar
2 131
Senast: Ishtar
·
K
Hundhälsa Såg just en kloklippare som jag blev intresserad av, men undrar om någon har nån erfarenhet av den, kan man lita på den? Jag tycker den... 2
Svar
24
· Visningar
5 422
Senast: Doneloge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024