Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vaknade i natt vid 4 snåret av att min lilla sötnos låg och pep i sin säng (sover i en bia bädd som står upphöjd på ett långt bord) när...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Vovvsan hade ju svamp i ena baktassen och nu tror jag att det har spridit sig till munnen. Kan det det för det första? Hon har ju...
Svar
3
· Visningar
13 871
Senast: Apollo
·
I
Övr. Hund Har nyss kommit in från en kvällspromenad med hunden och mötte en människa med hund som gjorde mig minst sagt väldigt arg och upprörd i... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 091
Senast: Issa
·
Övr. Hund Vår familj skulle behöva en liten semestertripp tillsammans, men jag är jätteparanoid över vad jag ska göra med min hund! Vi har inga... 2
Svar
26
· Visningar
9 218
E
Hundhälsa Jag har en hund på 6 månader som de senaste veckorna har spytt ca en gång nästan varje dag. Idag när vi var ute spydde hon 10 gånger på...
Svar
8
· Visningar
2 118
Senast: EvaLena
·
Övr. Hund vår bearded collie hane på 12 år äter kattbajs! vår ena katt brukar skita utanför lådan mitt på golvet och jag ser då hunden käka upp de...
Svar
5
· Visningar
2 326
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa På Söndag ska Maggan ställas, och hon har nu börjat tappa päls, och på baken på låren sitter det små tussar, och hon ser inte så fin ut...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: jassica
·
Hundhälsa Om en hund har blivit diagnoserad att den har demodex, vad innebär det? Blir de helt friska av behandlingen eller ligger det kvar och...
Svar
8
· Visningar
2 460
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Enligt Mia och Klara behandlar man hundar och män på samma sätt :angel...
Svar
3
· Visningar
767
Övr. Hund Några bekant till mig ringde för ett tag sen för att höra hur det var att ha setter, de var ute efter en sällskapshund. Berättade... 2
Svar
27
· Visningar
2 325
·
Övr. Hund Den lilla ligisten har plötsligt drabbat av akut förstörelselusta. Säkert för jag skrev att han 'minsann inte äter upp saker' i en annan...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag avlivade nyss min gamla hund. Jag har en till hund, en tik på 17 mån. Hon började löpa ca 2 veckor innan vi avlivade min gamle...
Svar
9
· Visningar
1 459
Hundhälsa ... för att jag fodrar med pedigree från ICA? :crazy: Har provat Hills, det äter hon inte. Har provar RC- det visar hon allergi emot... 2
Svar
20
· Visningar
1 886
Senast: Belethien
·
B
Övr. Hund Vi funderar på att kanske skaffa en kompis till vår hund, alltså en hund till, det måste väl alltid vara roligare när man är två. Vi...
Svar
19
· Visningar
17 478
Senast: ako
·
Övr. Hund http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=83537&catid=37 Herregud:eek: 2 3
Svar
56
· Visningar
3 262
Hundhälsa Har precis hittat en liten knöl, stor som en kapris ungefär i ett av Nikitas juver. Hur orolig behöver man vara att det är något...
Svar
11
· Visningar
2 150
·
Hundhälsa Har ibland på nätet stött på personer som hävdar att deras hund okynnesdricker, dvs dricker stora mängder vatten (och kissar därefter)... 2
Svar
26
· Visningar
9 861
Övr. Hund Som liten spinoff på "Irriterad på människor som tror att de kan allt" (eller vad tråden nu hette :o) Berätta om händelser då ni av...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Yrja
·
Hundavel & Ras Tänkte att det vore lite kul med en tråd där man lägger i bilder på föräldrardjuren eller föräldrardjurens mor/far så att man får se på... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 575
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Min käraste vän insjuknade snabbt med sjukdomen Malign Lymfom. Detta innebär att han har fått elak artad cancer i lymfkörtlarna. Det har...
Svar
17
· Visningar
12 404
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka