Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Hundhälsa Vår flicka verkar vara skendräktig. Har läst en hel del på internet men har fortfarande en fråga. Hon har alla sina leksaker i bädden...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Rotterö
·
K
Övr. Hund Hilda min 9 veckors English Toy Terrier valp gick ganska nyss och lade sig i sin öppna bur efter en stunds bus: Och sötnosen... 2
Svar
20
· Visningar
2 860
Senast: Zizzy
·
A
Övr. Hund Jag har svårt att få Tea till rätt position då vi tränar gå fot. Hon hamnar gärna för långt fram och går snett (typ skänkelvikning)...
Svar
11
· Visningar
3 015
Senast: anja23
·
Övr. Hund Hittade stallägarens ena hund, Ciara, halvvägs inne i en snödriva och var bara tvungen att leta fram kameran! Se så kul man kan ha med...
Svar
12
· Visningar
1 005
Senast: gretagris
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1029764 Här är mina två tjejer Lillan är nu på fredag 5 mån väger 23 kg snäll o go lättlärd. Den stora har...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag hittade en hund som jag tyckte påminnde något enormt om ungen i filmen "gummo" om någon sett den. Därför tänkte jag att vi kunde...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Red_Chili
·
K
Övr. Hund Någon som kan hjälpa mej med hur jag ska få bort en söt men irriterande vana som hunden börjat med tro, han gör nämligen "sitt fint"...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Vilken genialisk idé. Någon som varit där? Hur var det? Tycker det verkar supertrevligt, men hur kan det vara lagligt? Finns det inte...
Svar
16
· Visningar
1 597
G
Övr. Hund Inspirerad av "Ironiska annonser" på Gnägg kom jag på att det vore ju kul att ha på hund med. Så "sälj" era hundar på ett tjusigt sätt... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
16 285
Senast: Winni
·
W
Hundhälsa Kollade igenom min mormors 13åriga hund. Såg att alla överkäkens småtänder var borta, en av dom långa hörntänderna hade gått av en liten...
Svar
5
· Visningar
15 684
Övr. Hund In med era planer :banana: fyll på listan! 3 Maj Appell spår debut Örebro BK 4 Juli Rapport lägre Lindesbergs BK 2
Svar
26
· Visningar
1 644
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu har jag kommit på att jag skulle vilja träna agility lite mer seriöst med gamlingen. Skulle gärna komma ut på någon lättare tävling...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vill folk inte bli av med sina hundar eller? Finns det någon seriös hundköpare som skulle nappa på dessa annonser? - Alltid helt...
Svar
16
· Visningar
3 041
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hur har ni lärt era hundar stanna (vilket ord är bäst, stanna el. stå)? Vi tränar med klicker och har kommit så långt att han stannar...
Svar
15
· Visningar
1 416
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hur har ni gjort för att få ett "bra" och rejält gripande? Han tar apporten håller den, men väldigt "löst". Skulle vilja att han greppar...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: jappisen
·
Övr. Hund (Härligt att jag stavade fel på SKK i rubriken..) Finns det någon sådan? Eller någonstans där man kan hitta deras "lagar och regler"...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund ... på sin/sina hundar? Nu ska jag berätta om mina vovvar: Zorro är springer spaniel o 8 år. Han kom som (icke problemhund utan p... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 504
Senast: JennyF
·
Hundhälsa Vovven fick första sprutan i september och skulle då ha den andra 4v senare, dvs i oktober. Av olika anledningar, huvudsakligen glömska... 2
Svar
23
· Visningar
4 188
Senast: Kaaarin
·
Hundhälsa Läste den lilla foderdebatten men tyckte inte att min fråga riktigt platsade där så jag skapade en egen tråd, jag kör ju Barf med Grima... 2
Svar
20
· Visningar
2 085
Senast: Sol
·
Övr. Hund När är det lämpligt/olämpligt? Jag läste i någon gammal tråd att någon veterinär hade sagt att det är dåligt för vissa raser? Hur kommer...
Svar
1
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka