K
Klara J
Sv: "Sälj" din hund- ironiska annonser
Haha, din annons var ju underbar! Vilken, eh...intressant hund du verkar ha
Haha, din annons var ju underbar! Vilken, eh...intressant hund du verkar ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hmm... näe men jag har gamal diskborste som jag skulle kunna undanvara?? då får med disksvamp och diskmedel till det också, är riktigt sugen på den där röntgensynen.![]()
kl.
Trevlig hund säljes. Namnet är Mara vilket passar väldigt bra! Hon behöver röra på sig mycket men om du har en katt så kommer hon röra sig tillräckligt inomhus! Om du har flera katter är det ett plus så du inte märker om någon av dom skadas allvarligt.
Hon är som sagt blandras, kanske finns det lite surikat i henne? Därför hon har sån spänst och smidighet.
![]()
Hon tycker om att blotta sig, gärna för svarta stora män.
![]()
![]()
Hon springer väldigt snabbt så om du vill få bättre kondition så är det bra om du släpper henne lös! Hon skulle ALDRIG sticka om det inte finns andra hundar, andra djur, andra människor så det går att lita på henne till 100 % om du undviker det.
hon är väldigt snygg så utställning vore något!
![]()
![]()
Hon kan även flyga!![]()
![]()
Positiva saker:
* Hon är smidig, klättra upp på bordet är inga problem alls
* hon skulle aldrig bitas dom du inte rör henne
* bra med barn så länge båda är kopplade
* olyckor inne händer endast på mattor så det kanske hinner torka in helt innan du ens upptäcker det!!
Negativa saker:
* hon är endast 1 ½ år så hon kanske lever länge
Pris? tänkte sätta ut henne på tradera men max priset hade jag tänkt vara 250 kr, det låter ju rimligt!
Är trött nu så fantasin är inte den bästa, kanske gör en annan sen :P
Som liten tränad till att agera sittunderlag! skulle säkert fungera även nu!
![]()