Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Dyr hundmat är inte särskilt bra för studentekonomin har vi upptäckt! Vi har funderat på att byta till standardt om några månader då... 2
Svar
21
· Visningar
3 019
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Lite märklig fråga men... När lilla dottern sjunger i kör går jag en timmas koppelpromenad med Beauceronkillen, han går ju annars mest i...
Svar
17
· Visningar
2 558
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Egentligen hade jag tänkt posta bilderna i "senast tagna" tråden, men det blev för många bilder. Idag har Grima varit på dejt med sin...
Svar
13
· Visningar
1 453
Hundhälsa Hej! Då var det dags för vårat första problem med lilla Kidden. Han vill inte äta. Eller jo, han äter litegrann.. Han är kollad så...
Svar
19
· Visningar
1 537
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Anmälde just till Stockholms Internationella Utställning i påsk, jag har reagerat den senaste tiden på höjningarna men nu börjar ju... 2
Svar
32
· Visningar
2 731
L
Övr. Hund Hur räknar jag ut min valps vuxenvikt??? Hon är korsning labrador/tax är nu 12 veckor gammal och väger 5,3 kg, kan man räkna ut ungefär...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Så var det äntligen bestämt! Om 4v hämtar jag min bedårande lilla boxerflicka :love: Men så var det det där med namn. Nån som har... 2
Svar
24
· Visningar
1 816
Senast: Linda_77
·
Övr. Hund Klippte elvis precis, men gud så illa det blev den här gången :eek:. Och så har jag en 7mån valp som tyckte det var... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 280
Senast: BeastieBabe
·
Hundavel & Ras http://www.sdba.dinstudio.se/ Vad i hela friden är DETTA?! :eek:
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: escodobe
·
M
Hundavel & Ras En valp som har yorkshire som mamma o papillon som pappa, vad tror ni att den får för öron? just nu har den hängande, men kan dom resa...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Kakis
·
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: martha
·
Övr. Hund Japp.. Gnist planerar att importera hund i år :bump: men för tillfället är det lite hysch om ras och land :p Nytt fräscht blod ska... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 377
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras Startar en ny istället för att snylt/kapa Gnist´s tråd. Ursprungligen postat av vallhund Visst finns dom i Sverige, men rasen är...
Svar
6
· Visningar
1 836
Senast: simba_112
·
H
Hundhälsa Jag har en gammal hund, hon fyller 13 i år. Hon har sen tre år tillbaka artros i alla benen. Det sista halvåret har jag funderat på...
Svar
18
· Visningar
1 291
Senast: Linda_77
·
P
Hundavel & Ras Jag letar efter en gårdshundstik, och var i kontakt med en uppfödare som hade flera tikar som väntade valpar, alla tikarna hade samma...
Svar
11
· Visningar
1 604
Senast: Ulga
·
Övr. Hund Har den äldre jämttiken visat på idag, då hon som en vrålande furie jobbat på 2 lodjur några timmar idag. Tyvärr drog de sig till...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Gnist
·
S
Hundhälsa Har två hundar, en lapp på 4 år o. en husky på 9 månader, båda hanar. När vi fick hem huskyvalpen så kräkte lappen upp en hög till...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: yennork
·
B
Övr. Hund Hejsan Är det någon som har använt sig av dessa varor på sin hund och vad tyckte ni om det? Märket heter k9competition? Mvh Borzoi
Svar
1
· Visningar
588
Senast: cämela
·
Hundhälsa Nu kom det, i samband med foderbyte har damen min visat sin bekväma sida och vill inte äta av det nya fodret eftersom det inte...
Svar
11
· Visningar
2 114
Senast: Mitra
·
B
Hundhälsa Gammeltiken på snart 10 år spyr helt spontant ibland t o m när hon sover. Hon verkar inte må illa utan det kommer bara. Vad kan det bero...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka