Nyklippt (hjälp han ser förjävlig ut)

Sv: Nyklippt (hjälp han ser förjävlig ut)

Haha , jo det där var en långhårig en !
Fulsöt var han då i långa munderingen :D

Jag skrev ju klart och tydligt att man kan raka sin hund om man nu vill det, det är ju såklart upp till var och en.

Men jag säger bara att Jag tycker att det är lite dumt att ens köpa sig en sådan ras om man inte orkar med pälsvården.
NOTERA: Om man nu rakar hunden ENBART av den anledningen, dvs lathet!

Vad är det du/ni inte förstår?

Jag skiter egentligen i om du rakade din hund så att han blev ful(enligt dig själv då), måla honom rosa när du ändå håller på liksom.
Jösses.

Nu lämnar jag seriöst den här tråden.

Det är nog inte bara jag som tycker du har lösa argument, men du förstår uppenbarligen inte vad jag menar heller.

Måla honom rosa? :cool:. Okej, du håller diskussionen på lagom mogen nivå :D.

:rofl: Förlåt, men stackars liten! Haha. Alldeles bedårande på andra bilden :laugh:

:)

Morris var bara glad han, men värre var det för mig. Eftersom jag hade semester var hunden med till mina släktingar och vänner. Jag hm .. harklade mig bara när de frågade vad som hänt .....

haha, varför kan du inte bara inse att din tanke om att alla hundägare som klipper ner den rastypiska pälsen borde förbjudas att ha den rasen inte skulle fungera i verkligheten.. fattar du inte att ditt argument inte är ett jäkla skvatt värt?.. men ändå maler du på och på och på om din princip, men ALLA andra skiter i den :p

så för din egen skull, SLÄPP DET! du vinner inget på att sitta hemma och bli förbannad över att ingen annan tycker samma som dig :idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 031
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Igår var vi på första gången för Milou på agilitykurs. Själva momenten gick väldigt bra, han är ju snabbtänkt och vi har jobbat på...
Svar
14
· Visningar
781
Senast: Migo
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 541
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 968
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka