Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min schäfer blev sjuk för 1½ månad sen. Fick tid hos distriktsveterinär som sa att det var analsäcksinflammation och gav Baytril 150 mg/... 2
Svar
39
· Visningar
6 218
Övr. Hund Avreageringstråden. Just nu är min svarta fara mycket billig. Han försöker puckla på min stora vid hundmöten igen. Han hade uppfört...
Svar
15
· Visningar
1 426
K
Hundhälsa Någon som har koll på hur mycket man kan motionera en 1½ årig hund utan att riskera att bli överansträngd? Hör så mycket att man inte...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Warmia
·
H
Hundhälsa Har tänkt testa behandla hundens öron med matolja i öronen. men undrar om de finns ngn som gjort detta?? Funkar det? Ska man tvätta... 2 3
Svar
40
· Visningar
14 199
Senast: HeRomer
·
Hundhälsa som jag skrev i min tidigare tråd så har loke blivit opererad idag för att ta bort en knuta i munnen. han har legat och sovit sedan vi...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Ela
·
  • Låst
Hundavel & Ras Alla ni som har vinthundar, berätta om dem här. Lägg gärna in bilder också
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Finns ju en tråd om skor/kängor men jag är mer nyfiken på vad ni har på händerna när ni är ute med hundarna? På vintern när det är...
Svar
15
· Visningar
1 089
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Fick tid direkt i morron, antagligen pyo eller UVI. Hon har varit lite hängig, till och från, i snart en veckas tid men utan feber...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Nu är Unni opererad! Och hon mår bra! :love: När de tagit ut livmordern såg de att hon hade två stora cystor på den. Den var oxå...
Svar
5
· Visningar
1 032
Övr. Hund Jag HATAR mig själv just nu. Jag lät min älskade vän bara dö ifrån mig, jag lät han stilla somna in. Min stackars lilla Charlie. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: Novelette
·
Hundavel & Ras Vilken ras tror ni då skulle passa mig? De flesta här inne har nog rätt bra koll på vad för hundmänniska jag är tror jag, så det bör... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 007
Senast: _Sparris__
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en bok om apportering, alltså en lärobok, hur man lär in apportering. Vill gärna ha tips på namn och författare :idea:
Svar
8
· Visningar
990
Hundhälsa Existerar det? Det förekommer ju diverse missbildningar, som hos alla levande, men jag har aldrig hört diskussioner om...
Svar
17
· Visningar
9 105
Övr. Hund Vilket program anser ni om... Hundcoachen Mannen som kunde tala med hundar dvs Ceasar Millar Vem är mer direkt? Vem är... 2
Svar
26
· Visningar
1 730
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Ja det har varit svårt att hålla inte för jag har varit så sugen på att berätta, men det är alldeles sant! En liten hanvalp blir det :)... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 417
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund jag har tröttnat på mina skitskor som bara läcker in vatten hela tiden och funderar nu på att köpa ett par ordentliga kängor att ha på... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 719
Senast: Aliide
·
V
Hundhälsa Känns som det kommer bli ett långt inlägg.. Har en GD tik blir 4år i höst, hon ska opereras i början av April, har tumör vid juvren...
Svar
3
· Visningar
924
Hundhälsa igår kväll började loke pötsligt dregla kraftigt, det droppade konstant och det var alldeles blött där han hade legat. så jag kollade... 2
Svar
25
· Visningar
13 806
Hundavel & Ras ha lite funderinga på våran schäfer hund att de kan vara någon annan ras i han med , enligt papperna så är han renrasig vit hederhund ...
Svar
15
· Visningar
3 284
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Hur tränar man bäst upp snabba läggande?
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka