Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår älskade gula knasbollsVov, vi saknar dig massor. Att det kan bli så fruktansvärt tomt i ett hus, hjälper inte att här är fyra...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Zizzy
·
Hundavel & Ras Såg i går i tunnelbanan en dam som hade med sig två hundar - en liten West highland white terrier och en stor, svart sak (Såg ut lite...
Svar
4
· Visningar
891
S
Hundhälsa Min hund äter ett Lamm o Ris foder som har fungerat väldigt bra, tyvärr blev jag tvungen att kastrera henne o efter det skulle jag...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: SarahOlofsson
·
Hundhälsa Har tänkt på en sak för att veta om ens hund har feber så måste man ju ta reda på normal tempen. Vad för termomter är lättatst att...
Svar
1
· Visningar
1 040
A
Övr. Hund Dela med er av era erfarenheter av rasen. :bow: Kikade på rasen för några år sedan, då blev det ingen (av en massa olika...
Svar
18
· Visningar
3 634
Senast: Mia_indra
·
Övr. Hund Har tappat bort min tidning, och utan större resultat via internet slänger jag ut en fråga här. Någon som vet vilka grupper som går...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: jassica
·
S
Hundavel & Ras Någon som ska till malmö Mässhallar i helgen och ställa ut/vara åskådare ? ;) Jag ska dit, dock inte ställa ut! {visste inte... 2
Svar
22
· Visningar
2 708
Senast: Miao
·
Övr. Hund Jag har en jättetrevlig 14månader hanhund som följer mig dygnet runt hemmavid som på jobbet och vi har aldrig haft några problem utan...
Svar
14
· Visningar
1 830
Hundavel & Ras Jag har funderat på att köpa en till hund nu framöver( om ett par år eller så), en vallhund. tycker om hundarna och det är den typ av...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Hej alla! Tänkte slänga in lite bilder på mitt lilla odjur efter en heldag i solen.. :bump: Och eftersom jag fortfarande inte lärt mig...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Ewe
·
Hundhälsa Det är tydligen ingen hejd på vad stackars Utter ska råka ut för (och vem 'däruppe' kom på att friska hästar skulle vara på bekostnad av...
Svar
5
· Visningar
7 861
Övr. Hund Storhunden var med på jobbet idag, och vi var på utflyckt till ishallen med alla barnen. Han funkar kanonen med barn, men även funkar...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Om en hanhund inte får komma/para sig två gånger per år så ska de kastreras. Detta för att annars blir hunden sexuellt frustrerad och...
Svar
18
· Visningar
6 265
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min schäfertik har utvecklat en sjuklig besatthet av mat. Hon är verkligen helt hopplös. Har man något ätbart stående på bänken sitter...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Amha
·
Hundhälsa Min 8mån tjej har haltat sen i söndags... jag tycker mej inte se ngn förbättring, men inte heller ngn försämring på henne... tycker... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 954
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Alltså, jag har ju inte haft egen hund innan och således inte varit i kontakt med så mycket hundfolk men nu sen jag skaffad hund så...
Svar
14
· Visningar
1 251
Senast: gadriel
·
Svar
0
· Visningar
129
Senast: aneeette
·
I
Övr. Hund Men nädå - det var fel på mig. Seriöst fel. Började för ett par veckor sen när min hund började bete sig skumt - han vägrade ta...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Idag var jag på stan med min syster, mamma och systerson på 5 år. Vi var på en gågata, rätt "befolkad" just då. Systersonen gick...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund http://www.flabber.nl/linkdump/video/creatief-schapendrijven-met-ledjes-1283 Man bara gapar! :eek: Himmel och pannkaka! :D 2
Svar
22
· Visningar
2 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka