Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag kom en kartong från foderbilen, men Viktors nya foder. GOTT skit sa Viktor, som var hysteriskt intresserad redan av KARTONGEN...
Svar
4
· Visningar
1 012
J
Hundhälsa När jag vaknade imorse så hade min 10 år gamla Welsh Corgi Cardigan helt plötsligt jätte dålig balans på höger sida och gick och luta...
Svar
3
· Visningar
3 590
Övr. Hund Ja, som rubriken säger, hur gör man? Jag har en underbar whippetkille på snart 10 månader som älskar att springa efter pinnar och... 2
Svar
23
· Visningar
3 656
Övr. Hund Eller, brevet i sig var ju inte roligt, men det var roligt att få :D Liten Sol är nu uppflyttad till lydnadsklass 2 efter ett fint...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Mina två har fått för sig att det är en underbar idé att ha kvällsbus lite då och då. Ikväll var de ovanligt tokiga, så jag tog fram...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Behöver hjälp med att komma på namn till Kelpie valp (tik). Det ska börja på P och vara ganska kort (så man kommer att kalla hunden för...
Svar
16
· Visningar
1 260
Senast: Maadaa
·
Hundhälsa Var hittar man bra statistik? Kollar runt på försäkringsbolag just nu.. Tänkte även kolla in kennelklubben. Är lite intresserad av... 2
Svar
27
· Visningar
2 464
Senast: Zqathan
·
A
Hundhälsa Jag har upptäckt två knölar (ca 1,5 cm stora) runt Teas nos. :eek: Vi var ute rätt länge idag, och hon grävde och plaskade i...
Svar
3
· Visningar
2 470
Senast: anja23
·
Hundhälsa Lillfia har precis fått sitt första löp men tack vare hennes underbara gener, som har gett henne en halvlång päls, så fastnar mycket...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras På skoj bara, Vad hade ni rekommenderat för ras och varför. Den ska användas till träning ev tävling bruksspår och viltspår...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund skriver under anonymt nick eftersom jag i min riktiga användare skriver mycket och jag vill få objektiva svar, alltså vill att ni kan ge... 2
Svar
25
· Visningar
2 331
Senast: vallhund
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 033
Senast: Disen
·
D
Hundavel & Ras Hej alla!! Idag började min Kaxa att löpa. Jag som hade beräknat att hon skulle börja i slutet av maj/i början av juni. Men...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund hejsan! är det någon som ska på utställning i karlskoga imorgon?? jag är jätte nervös! debut för både mig och hunden:p någon som har...
Svar
17
· Visningar
814
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vuxen foder till valp på 5 mån. Jag funderar byta foder på båda mina hundar Jag tycker Royal C har blivit för dyrt,560 kr för stor...
Svar
15
· Visningar
1 464
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Har varit ute med liten fröken Röding i det mestadels (men ack så blåsiga) vädret och här kommer således en "liten" bildbomb.. 2
Svar
29
· Visningar
2 294
Senast: Gnist
·
A
Hundhälsa Jag undrar vilka erharenheter ni har av att sätta en hund på smärtlindring periodvis eller konstant hela livet? Är det över huvud taget... 2 3
Svar
41
· Visningar
8 760
Senast: Annapanna
·
Övr. Hund Någon som sett de klippen? Tycker det ser läskigt ut, speciellt klipp nr 2. :crazy: Det här kan väl ändå inte vara vanligt, eller ens...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: Syrsa
·
Hundhälsa Jag skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter kring aterom/talgkörtelinflammation?
Svar
5
· Visningar
5 062
D
Övr. Hund *Agility *Utställning *Lydnad *Päls *Stabil *Sammarbets/arbetsvillig *Lyhörd *Allert *Inte jätte jätte stor *Inget eller... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 224
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka