Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ni som är hundfoderexperter, vad tror ni om detta? http://www.bosch-tiernahrung.de/ Info på svenska på www.teba.nu Bra pris...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras ..två blandraser som är 75% BC och resten är en sån där helsvart hund, vad de nu heter. Jag hade ju en renrasig BC förut men den var...
Svar
9
· Visningar
1 575
A
Övr. Hund Nu har vår lilla dam börjat försöka dyka mellan mina ben vid hundmöten. :mad: Vi brukar hålla henne i kort koppel vid hundmöten...
Svar
10
· Visningar
1 089
Senast: SMN
·
Hundhälsa Vår amerikanska cockerspanielkille, 9 år, äter cortison mot hudåkomma och klåda. Han har även klåda mellan trampdynorna. Cortisonet har...
Svar
14
· Visningar
4 710
Senast: TantEster
·
G
Hundavel & Ras Jag hamnade i en diskussion angående det här med olika prov som bara är avsedda för vissa raser eller en viss rasgrupp. När vi... 2
Svar
34
· Visningar
3 096
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vid vilken ålder ungefär tycker ni att ni har märkt att era hundar har blivit "gamla", dvs att de BÖRJAR att inte längre kunna hänga med... 2
Svar
32
· Visningar
4 595
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Kan en hund utan stamtavla vara reggad i skk?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har en hane som blir 2år i Juli. Han är väldigt översexull mot våran stora hund. Problemet är att stora hunden inte säger åt chichuhuan...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Diplomaten
·
A
Hundhälsa Min vän har en Papillion(Min tik) som fått valpar, 4 st hanar och dem är 3 veckor gamla idag. Jag hjälper henne att se till så...
Svar
0
· Visningar
3 208
Senast: Alonelife
·
Z
Hundhälsa Hej, nu har vi köpt hund. En kille på 1½ år, blandis. Vi har haft honom i 4 dagar nu och det går jätte bra. MEN han vill inte äta sitt...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: SMN
·
Övr. Hund Igår - på 59:e dygnet - föddes Gimmie's valpar, fem hannar och en tik blev det:bump: 2 3
Svar
45
· Visningar
3 184
Övr. Hund Så fick mamma och pappa äntligen sin "rottweiler", igår hämtade dom hem sin lilla Nisse :) Pappa ville ju egentligen inte ha någon... 2
Svar
33
· Visningar
2 557
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Klossträning med en berner sennen Bakdelskontroll Någon som kör med denna metod? Hur fungerar det? Jag har länge haft problem att...
Svar
2
· Visningar
1 625
Senast: paradox
·
Övr. Hund Nu behöver jag bra och vettiga tips på pris till en tävling jag dragit igång för mina jagande valpköpare :cool: Tänkte mig dels ett...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund det senaste tillskottet hos oss, nu när han har kommit till Sverige. Denna kille är en riktig globetrotter - han har avverkat 5 länder... 2
Svar
21
· Visningar
2 030
Senast: Zoya
·
Övr. Hund http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=84775&catid=37 Slutklämmen var ju bara bäst; Hon kommer att MIKROFÖRETAG KANTSTÖTT...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Breakdown
·
J
Övr. Hund Har suttit och funderat och diskuterat med vänner om utställningar för blandraser. Hur går det till, vad går det ut på och hur i hela... 2
Svar
20
· Visningar
2 102
U
Hundavel & Ras Läste att annat inlägg här och funderade lite... I det inlägget ansåg trådskaparen att den aktuella rasern var ganska så "homogen"... 2
Svar
32
· Visningar
2 536
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja, jag måste få skriva av mej lite, då jag finner min situation vara en smula frustrerande. Jag har en kooikerhondje på 2 år. Han är... 2
Svar
29
· Visningar
2 065
Hundavel & Ras Efter ett jobbigt öppningsstadie på 17 tim så gick valpningen som smort, på 3 timmar kom 8 jämthundsvalpar fördelade på 6 hanar o 2... 2
Svar
24
· Visningar
2 322
Senast: Prillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka