Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Har eventuellt en liten vovve på G, men det kommer då vara på foder. Ägaren har flera hundar, så om och vilken det blir är inte klart...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: _eeky_
·
Hundhälsa jag har en liten amerikansk cocker tik på ca 9kg Hon har till och från varit dålig i maten Nu äter hon Doggy prima och det funkar... 2
Svar
25
· Visningar
1 850
L
Hundhälsa I full fart, biter hon tag i den andra vovvens bakben och drar uppåt.. Jag nästan hör höfter gå sönder.. Detta är när dom leker...
Svar
4
· Visningar
2 014
Senast: lindgreen
·
H
Övr. Hund Hej! Jag är en glad tjej som är väldigt inne på att starta ett eget hundspann. Jag har i hela mitt liv alltid älskat hundar, speciellt... 2
Svar
20
· Visningar
4 455
Senast: HuskyFlower
·
Hundavel & Ras Har suttit och kollat runt på lite olika raser, nu när jag känner att det snart är dax att skaffa hund igen! Har haft ett sånt problem... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 411
Senast: falukorw
·
D
Hundavel & Ras Hanen jag tänkt para min tik med har blivit sjuk på grund av att han under jakten i vintras drog ner vatten i lungorna (lungydem) och...
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Och min lilla tjej är konstaterad dräktig! :laugh: :bump: Så om 6 veckor kommer vi ha massa söta små bäbisar här hemma :love: Tiden... 2
Svar
28
· Visningar
2 036
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Va ute o gick en dag (närmare bestämt den 20.e mars) Då jag ser två hundar springa efter vägen. Lockar till mig dem o försöker... 2
Svar
20
· Visningar
1 551
Senast: lindgreen
·
Övr. Hund Jag har så smått börjat träna lite lydnad med min hund för skoj skull och han verkar tycka det är kul också :) Det jag funderar på är...
Svar
14
· Visningar
906
G
Övr. Hund Vissa har ju sett min första tråd om valpis, och nu är hon alltså vald! :banana: För ett par timmar sen ca kom jag hem från att ha... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 507
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det är tomt här, både i huset och i själen. Jag saknar min hund så mycket.:( Igår var det 8 veckor sedan Harley togs bort och tvärtemot... 2
Svar
28
· Visningar
8 840
Övr. Hund Hoppas man får vara en smula mallig här :angel: Tänkte roa mig och Nellie med att gå lydnad 1 nu i vår. Men instruktören tyckte att...
Svar
8
· Visningar
696
Senast: Sablar22
·
L
Övr. Hund Heej jag har en schäfer tik på 11 månader som jag har en del problem med, mest ute på promenaderna, men även inne, hon; drar i kopplet...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: lovegullit
·
Hundhälsa Min vita vovve håller på att få rosa päls. :confused: Pratade med vet och enligt honom kan det bero på pigmentförändringar p g a...
Svar
7
· Visningar
2 034
Senast: Kaeela
·
Övr. Hund Uppfödaren frågade mig om jag ville döpa min tikvalp (dvärgpinscher) men måste ha ett namn som börjar på E, vill gärna ha något... 2
Svar
31
· Visningar
2 945
Hundhälsa Några veckor efter löp blev hon dålig i magen och inte så matglad, hon behöver verkligen äta eftersom hon är underviktig. Jag... 2
Svar
23
· Visningar
5 252
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Snart kommer väl djurskyddet och hämtar mina jycks:D Igår på vår kvällsprommis möter vi 2 människor med två hundar, så jag tog in...
Svar
18
· Visningar
1 367
Senast: HuskyFlower
·
G
Övr. Hund Jag läste MrsScabtrees inlägg om hur mycket hon saknar Harley, och det brast lite för mig då. Det var som att någon knuffade mig över... 2
Svar
21
· Visningar
2 485
Senast: Galathea
·
K
Övr. Hund Hilda, English Toy Terrier, 7 mån:
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Kalinsi
·
M
Hundavel & Ras Jakten på den perfekta kenneln är igång då jag och min sambo har bestämt oss för att välkommna en ny familjemedlem :love: Vi önskar oss...
Svar
14
· Visningar
1 700
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka