Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund världens finaste vovve:)
Svar
0
· Visningar
99
Hundhälsa Jag ska skifta över min nioåriga hund på seniorfoder och känner att jag har noll koll. Hunden är en spets och har aldrig haft några...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har en gråhund på 12 år som hela livet varit frisk. Men så i julas fick hon en juvertumör och när de skulle operera bort den så...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: Miss Sixty
·
S
Övr. Hund Jag har länge kämpat för att få minhund att kunna apportera. Han ville från början inte ha nånting alls i munnen men vande sig med...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Sannis
·
A
Övr. Hund Jag såg en tjej som tränade lydnad med sin fina Golden igår. Tjejen gick i min parallellklass i gymnasiet, men vi känner inte...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: anja23
·
S
Övr. Hund Hur gör ni när ni torkar blodpudding till era hundar???
Svar
16
· Visningar
1 155
Senast: Buster
·
Övr. Hund Jag sitter i stunden och planerar 1v fjällvandring till sommaren. Tänkte gå vid sidan om kungsleden då det är ok att ha med hunden som...
Svar
8
· Visningar
4 214
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Hej alla vovveexperter! Jag har alltid varit en hopplös hundfanatiker och har velat ha en liten vovvsing sen jag var en liten tuss men...
Svar
1
· Visningar
746
Övr. Hund Tror ni det funkar att ha en av varje sort? Och isåfall vilka kön bör man köpa?
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Är de någon som har en blandning mellan schäfer/Golden? Hur e deras temperament, färg, storlek? Bild? Jag har en sådan blandning som...
Svar
15
· Visningar
10 072
N
Hundavel & Ras När blir en hund könsmogen? När är den klar så det kan bli valpar. Kan en hanhund bli pappa vid 6-7 månaders ålder? En tik är ju klar...
Svar
2
· Visningar
1 356
Hundhälsa Kom precis in med hunden efter promenad av han slicka på tassen så jag undersökte den & såg att han har skadat kloen. Men vet inte om...
Svar
6
· Visningar
4 027
Övr. Hund Någon som vet hur det fungerar med p spruta till tik. Vad det kostar mm Funderar på att ge min tik det. 2
Svar
29
· Visningar
16 306
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Jag och familjen var och tittade på en hund igår som verkade helt underbar. Anföll oss i trapphuset med pussar och glädje och var...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Är i lite hundköpar funderingar och vill ha lite råd av er kloka bukare...;) Har iprincip bestämmt mig för att skaffa hund men jag vet...
Svar
8
· Visningar
1 181
Hundhälsa Jag har kikat omkring och läst lite om avmaskning för hund. Jag ska avmaska min femåring och ettåring och funderar på vilket medel som...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Jeps
·
M
Övr. Hund Varfor behaller man en sadan hund?? Djurplageri enligt mig. http://www.youtube.com/watch?v=FPucBQXByFY 6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 576
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Vad har ni för tävlingsrutiner? Typ kvällen innan, på morgonen, när ni kommer till tävlingsplatsen o.s.v.......
Svar
7
· Visningar
1 032
Hundhälsa Hej! Jag tänkte att jag måste kolla vad ni tror om iams hundfoder? Är det bra näringsvärden osv? Jag har bara sett det i vissa...
Svar
1
· Visningar
1 977
Senast: DuploBit
·
K
Övr. Hund Hej, jag har en Welsh Springer Spaniel på två år. när hon var ett gick hon in i elstängslet till häst hagen. Och har sedan dess varit...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Hoppelhase
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka