Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Okej, jag har NOLL koll på utställningar. På riktigt NOLL koll, aldrig ens sett en IRL. Men har fått för mig att 'det skulle vara kul... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 062
L
Hundhälsa Tänkte pröva lite klickerträning på amstaffen vi har hemma på prov (startade en tråd om henne för ca en månad sedan, och vi har inte...
Svar
10
· Visningar
1 170
Övr. Hund :love: Vem kan detta månne vara??? Jo, det är det ju den gamle här i huset, när han bara var en liten trasselsudd :laugh:
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: Doccan
·
Hundavel & Ras Eftersom sambon och jag kollat på en till hund, har jag kollat igenom väldigt många mindre raser. Hunden är tänk mer till sambon och... 2
Svar
23
· Visningar
2 028
Senast: ericaeriksson
·
Övr. Hund Min unghund- 8 månaders golden, blir väldigt åksjuk. Kräks flera gånger, hässjar och tycker såklart att det är väldigt obehagligt att... 2
Svar
31
· Visningar
5 105
Övr. Hund Idag har jag och Falukorw här på buke äntligen gjort slag i saken och tagit promenad tillsammans! Det har varit planerat förut men...
Svar
5
· Visningar
961
L
Övr. Hund Tänkte höra om det är någon härinne som använder/har använt viktsele till sin hund. Har stött på ett företag som säljer dessa men...
Svar
3
· Visningar
2 688
Senast: vallhund
·
H
Övr. Hund Jag funderar lite på aktiviteter för mig och Mira, kanske mest letar efter lite inspiration till olika grenar. När jag skaffade henne...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Jag har fått en helt ny syn på de sk hundorganisationer som omplacerar hundar. fick för ett och ett halvt år sedan min schäfer (aisha)... 2
Svar
25
· Visningar
3 631
Senast: mrjim
·
A
Hundhälsa Vår hund är ganska spinkig och har även lite tråkig päls. Hon väger drygt 24 kg och får 8,5 dl mat, trots att det på påsen står att en...
Svar
1
· Visningar
2 849
Senast: Ewe
·
Övr. Hund Livet är förunderligt och det är märkligt att hur noga man än planerar vägen där igenom, så kan det komma tvära kurvor och helt...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Igår small det, efter den enorma besvikelsen i torsdags (tidigare tråd) så satt jag och skannade blocket efter andra valpar. Hittade en...
Svar
14
· Visningar
1 276
Senast: Amelia__
·
Hundhälsa Jag är medveten om den enorma mängd fodertrådar som finns här, men väljer ändå att skapa en ny. I dagsläget äter mina hundar... 2
Svar
28
· Visningar
2 328
Övr. Hund Jag förstår verkligen inte.. Varför gör folk som de gör? Jag skulle köpa valp igår, en liten amstaff/pitbull korsning. Hanvalp...
Svar
10
· Visningar
1 407
Senast: Nixehen
·
Hundhälsa Om hunden får medicin (i detta fall rimadyl mot diffus hälta) och efter några dagar visar rejäla biverkningar (diarre och tarmblödning...
Svar
14
· Visningar
3 845
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Känner mig i akut behov av råd! Jag bor med mina två barn, tre hästar, tre katter och en liten hamster på en gård på landet. Dottern... 9 10 11
Svar
203
· Visningar
15 013
Senast: Vimsevilja
·
Övr. Hund Någon mer än jag som ska dit idag och ställa på deran inoff? Ska dit med alla tre, främst är det för att liten son vill gå barn-med-hund.
Svar
3
· Visningar
672
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Lägg in bilder på era hundar i sina "outfits"! Kanske du har ett koppel eller något i en häftig färg? Jag är officiellt en ytlig...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: Fragile
·
Hundavel & Ras Nu vill jag veta: vilka har överlåtit en hund på foder? Och vilka har en fodervärdshund? Är det annars någon som har haft ett sådant...
Svar
14
· Visningar
1 292
Senast: Trolltyg
·
Hundhälsa På två dagar har han pissat inne 5 ggr, helt omotiverat enligt mig, rastad som vanligt, ingen löptik, inga förändringar. Har smugit på...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈