Ska vi ha en hund??

Sv: Ska vi ha en hund??

Jaa! Vi är glada! Nästan lika glada som Laban som är hur lycklig som helst hela tiden. Blir så glad när man pratar med honom att han ibland bara skriker och vill äta upp en. Hoppas han inte flyger iväg med sina öron bara! Svårt att få ner honom då.;)

Jaa! Vi är glada! Nästan lika glada som Laban som är hur lycklig som helst hela tiden. Blir så glad när man pratar med honom att han ibland bara skriker och vill äta upp en. Hoppas han inte flyger iväg med sina öron bara! Svårt att få ner honom då.;)

*asg*

Just nu sliter Keo en tuggis i stycken efter att ha gått spår på kvällspromenaden. Lycka det med! =)

Tänk om jag fått hund i den åldern!
Jag blev ganska rörd av den här tråden. Och valpbilder mot slutet. Snyft. Det är mer än jag klarar av, snyft.

Grattis båda två till en underbar liten kille.:laugh:

Ja, verkligen GRATTIS!

Besök nu vårt welshforum också. Adressen får ni lista ut själva! ;) Det går om ni funderar en stund!

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 844
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 173
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka