Ska vi ha en hund??

Sv: Ska vi ha en hund??

Världens bästa Laban är hemma!!!!

Veterinären besiktigade innan vi åkte och Laban fick massor med beröm för att han var så fin!

Sov hela vägen hem, inte ett pip alls förövrigt trots ny miljö med katter och allt. Har nu dödat och försökt gräva ner tre gosedjur under madrassen i sin säng. Käkat mat och nu slocknat bredvid dottern!

Om det inte varit för er här så hade jag aldrig hittat detta lilla kryp. Tack ännu en gång! Ska försöka lägga ut lite bilder imorgon.

Åh vad roligt! Och vad snabbt det känns som att det har gått, kanske inte gör det för er iofs ;).

Hur har första natten varit?

Jag tyckte sista veckorna kändes som evigheter men just nu känns det inte som det var så länge sedan vi började leta.

Natten har gått bra. Vi byggde en hörna intill dotterns säng och där sov han gott med en hand på sig hela natten. Annars har det varvats bus, sov och mat hela dan. Han har inte kissat inne en enda gång än. Bajsade en liten korv igår men det var allt. Och jag som räknade med att få skura kiss och bajs hela tiden.

Otroligt glad och positiv hund. Full fart hela tiden! Värre än att ha bebis!:love:

Bildbomb =)

DSC_005414.jpg

DSC_0118.jpg

DSC_0083.jpg

DSC_0077.jpg

DSC_0072.jpg

DSC_0070.jpg

DSC_0067L.jpg

DSC_0055-2.jpg

Ja och om några minuter går den lilla Laban in i tioveckorsåldern. Vilken kille!
Kommer som en blixt när man ropar. Och den näsan.... vad ska man göra för att stimulera den på rätt sätt? Kantareller eller knark??
En sån underbar hund!

:love::love::love: Helt underbar liten kille ni skaffat er!
Har själv två welsh flickor här hemma! En helt underbar ras!:)
Lycka till med lillkillen :)

Nä men käre värld va söt!

Och vilka underbara "galoppsträckor" och "lekhagar" för den lille!

Ja, va jag inte welshfrälst innan så är jag det nu, efter den bildbomben!:love::love::love:

"Är ni glada?"

"Är ni glada?"

Jajaja!!! :D

Laban in my <3 :love:

Han pratar väldigt mycket :angel:
När han ska busa, när han ska leka, när han ska sova, och när vi öppnar kylskåpet (han känner lukten av köttbullar) och när vi ska äta (:cool:) och när han tycker synd om sig själv (vilket händer ofta, han är ju kille :grin:)

Ja visst är han!! :love:
Han är en riktig sån här drömvovve som man bara ser i tidningar o serier :love:
Han är lättlärd också! Det gick på nolltid att lära honom "sitt" :angel:

Kanske nått att göra en serie av? :cool: :angel: :rofl: :banana:

Tänk om jag fått hund i den åldern!
Jag blev ganska rörd av den här tråden. Och valpbilder mot slutet. Snyft. Det är mer än jag klarar av, snyft.

Grattis båda två till en underbar liten kille.:laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 844
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 173
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka