Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Hundavel & Ras Valp 1. mor: tibetansk spaniel/lhasa apso far: chihuahua/dvärgpinscher Valp 2. mor: tibetansk spanielkorsning far: 75% cocker spaniel...
Svar
17
· Visningar
2 064
Senast: _eeky_
·
Hundhälsa jag är ute med lady och träffar en tjej med sin lilla hund och vi promenerar mot stallet och mot oss kommer det en tjej med en...
Svar
18
· Visningar
1 560
Senast: movi
·
J
Hundhälsa Har en 12 årig Jack russel tik, världens underbaraste, snällaste mest lätthanterlige.....:love:, fram till nu. Har helt plötsligt...
Svar
7
· Visningar
3 587
Senast: tott
·
Hundavel & Ras Hur vanligt är det att valpar säljs utan att ha avmaskats, vaccinerats och besiktigats? Vad säger ni, är det Ok att köpa valp utan... 2
Svar
26
· Visningar
4 299
Senast: stintans
·
Övr. Hund Jag känner mig ungefär såhär :bump: uppspelt. Jag ska alltså bli dogwalker, inte leta hund, men det ska bli helt fantastiskt...
Svar
7
· Visningar
1 080
Övr. Hund Känns som om djurmaten sakta men säkert tar över hela huset.. :devil: Skämt åsido, ni som har flera stora hundar, och därmed flera...
Svar
17
· Visningar
2 644
Senast: stintans
·
C
Hundavel & Ras hejsan svejsan Jag och min kille funderar skarpt på att skaffa oss en liten hundvalp, en dalmatin. Vi bor i stan i en lägenhet och är... 2
Svar
32
· Visningar
13 118
Senast: Saraisabell
·
Hundavel & Ras Jag satt och funderade på vad det är för psykologiska mekanismer som får en del (hundokunniga) människor att argumentera för att...
Svar
13
· Visningar
1 191
P
Hundavel & Ras Någon med erfarenhet av denna ras som vill berätta? Hur funkar den som familje-, sällskaps-, vakt- och gårdshund? Tack! :)
Svar
1
· Visningar
899
Senast: nybörjare
·
Hundhälsa Mina hundar äter nu royal canin mini (två shih tzu), jag funderar på att byta foder. Anledningen är väl mest för att jag vill ha ett... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 333
Senast: russinbulle
·
T
Hundavel & Ras Har länge funderat på att skaffa en dansk svensk gårdshund. Skulle uppskatta lite svar från er som har erfarenhet av rasen. -hur...
Svar
4
· Visningar
5 155
Senast: caos
·
Övr. Hund Kom och tänka på lite saker tidigare idag som jag hoppas att jag kan få svar på: - Vad gäller när man reser till Norge med hund? Går...
Svar
13
· Visningar
1 738
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Börjar bli trött på att ick-hundägare sällan förstår varför man har hund. "De kostar bara pengar, vad ska du med den till, heeelt... 2
Svar
25
· Visningar
1 691
Hundhälsa På min förra veterinärklinik förde de inte in alla provsvar i journalen. Detta visste jag naturligtvis inte om förrän provsvaren...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Alexandra_W
·
H
Övr. Hund Någon från buke som ska dit och ställa?? 2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Mitra
·
Övr. Hund Jag skulle ju byta till HALLA medium 26 %p och 20 fett% 31 kolhydrater blev i stället hallas aktiv , Har nu royal canin adult 26... 2
Svar
21
· Visningar
2 224
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Första gången jag försöker ladda upp bilder så jag hoppas det funkar! Nu är det snart dags för fröken kopov "Rina". Beräknad valpning... 2
Svar
22
· Visningar
1 794
Senast: Zarro
·
J
Hundavel & Ras Jag och två bekanta som också är hundägare, hade idag en diskussion uppe angående schäfrar. Jag har alltid tyckt om schäfrar och har... 2
Svar
23
· Visningar
2 308
Senast: Torktumlare
·
Hundhälsa finns det något som kan ställa till om man målar klorna på hund? med vanligt nagellack, kompisen ska på maskerad med sin vovva och ska...
Svar
1
· Visningar
3 976
Senast: falukorw
·
A
Hundavel & Ras För några veckorsen löpte min Rottweiler tik på 10månader för första gången. Min andra hund som är en okastrerad Drever/tax hane på 6år...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Amelia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka