Malmö utställning i mars

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 2 826
Sv: Malmö utställning i mars

Ska dit ner på lördagen och ställa 5 hundar, 2 hanar och 3 tikar. Ser verkligen fram emot det, ska bli jätteroligt. Lite stressigt med så många hundar dock, blir svårt att hinna visa alla själv, speciellt som vissa kanske går emot varandra i konkurrensen.

Åker genom hela Sverige för att ställa en hund, en Russell! Det ska bli riktigt kul, förväntar mig massa fina hundar och en hel del hund-shopping!

Givetvis blev det grus i maskineriet angående min planering :crazy: Kan inte sova hos min morbror då han och frun åker till Karibien när jag tänkte hälsa på :cool:

Så om det är någon som har en sovplats över till mig och två trevliga tikar i närheten av Malmö skulle jag bli glad :bow::bow:

du kommer inte ångra dig, malmö är en vacker stad :D

Tyvärr är det ju så att man hinner inte uppleva staden när man är på utställning. Man kommer på morgonen tillbgingar hela dagen på samma ställe och så åker man ingen på kvällen.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 163
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 573
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 064
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka