Malmö utställning i mars

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 2 826
Sv: Malmö utställning i mars

hehe..det är ju faktiskt två utställningar i norrköping i år.. ;) en i juni och en i augusti :D

Hade nog blivit skattad åt om vi skulle ställa våra schäfrar :D Men dit och titta, ska jag absolut! :laugh:

Jag har ingen hund att ställa, men om jag orkar (höggravid då) så ska jag självklart dit o kolla.
Ska kolla när min vän ställer Bogo Argentino & en Briard.....så dit o bli hund sugen ska jag:rofl:.....om jag orkar o kan......

*KL*

Pga att vi har varit alldeles för lata med trimmandet i vinter så är livskvaliteten inte som det borde så det blir inte att ställa någon hund men det är inte helt omöjligt att vi åker dit iaf och åtminstone hejjar lite på uppfödarhundarna.

Nej de är inte min amstaff en tiggrerad hane från Mic-mac super trevlig och snygg.

Då lär du få undvika det här forumet i 2 månader i sommar, för då ska det bombarderas med valpbilder :love: :D Sen behåller jag även en, om det blir en tik som passar alla mina önskemål. Har man otur kan det ju bara bli hanar till och med..
Och då blir pappa Benjamin inte så nöjd, om jag sparar en sådan ;)

Det är lugnt, sålänge jag slipper träffa valpen irl så är det ingen fara.. tror jag :D

Vadå, så en sådan här bild lär inte få upp ditt valpsug? :angel:

1219010633_resized.jpg

(Benni, ca 10 v gammal)

Jag ska ställa Cassandra (australisk terrier) ena dagen och Tinka (finsk spets) andra dagen. Har väl inga större förhoppningar om någon titel, men iaf en bra kritik och ett bra resultat!

Har ju lite flyt med var släkten bor :D Åker på fredagen ner till mamma (södra småland) lämnar där barnen och hunden som ej ska ställas. Lördagen blir det direkt till utställningen och därifrån till morbror som bor strax utanför Malmö för övernattning. Sen blir det efter söndagens utställning färd tillbaka till mamma för att sova där innan vi åker tillbaka till Uppsala under måndagen.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 163
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 573
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 064
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka