Schäfrar förändrade?

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 308
Sv: Schäfrar förändrade?

*kl*
Schäfer är också den mest populära rasen i Sverige, vilket gör att den givetvis också rymmer några procent mindre lämpliga ekipage.

Det har du i och för sig rätt i, har inet tänkt på det. Har inte koll på hur populär schäfern är i landet.

Idag är jag mycket trött, trots att jag svarat i den här tråden var jag helt övertygad om att detta var en ny tråd..för att jag blev oerhört konfunderad över rubriken " schäfrar förnedrade" ..hahahahaha, hysteriskt kul klockan 9 på morgonen efter att bara ha sovit 4 timmar :rofl:

hahahhaa jag läste samma sak men när jag läst rubriken ungefär femtielva gånger förstod jag vad där stog :D:angel:

kan tillägga att jag aldrig mött en schäfer som vart agressiv de schäfrar jag träffat har varit mycket underbara. Dock har en bekant till mig två stycken (en svart och en vit) som river huset för dem men detta är endast pga understimulering och har inget med just schäfrar att göra (förutom att schäfern faktiskt är en bruksras som behöver mycket stimulans båda mentalt och fysiskt för att må bra)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 433
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
933
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 702
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka