Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Sådär, nu är min långa väntan slut! Nu väntar ett låååångt äventyr framöver, och jag kommer säkert skriva och fråga hur många dumma... 2
Svar
33
· Visningar
2 666
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Att bli påflugen av en annan hund... Så jävla typiskt när man lagt ner år på att få Focus att sluta hata andra hanar. Det började med... 2
Svar
31
· Visningar
2 842
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag ska för ovanlighetens skull åka bort i tre dagar, där det inte finns möjlighet att ha hundarna med. De ska passas av två olika...
Svar
14
· Visningar
1 103
Senast: stintans
·
Övr. Hund Många här inne har genom buke varit med från start. Jag vet att jag skrivit om att min älskade Zala blev parad, blev tjockare, skrev om...
Svar
14
· Visningar
1 242
Övr. Hund Om en timme (kl åtta) är det uppdrag granskning på ettan och idag ska det handla om kaukasisk ovtjarka, litet tv tips alltså. Kan bli...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Philosophia
·
F
Övr. Hund Har väl de flesta varit med om. Men igår hände en sak jag vill dela med mig lite av :D. Jag är ute med min yngsta lilla tik på 6mån...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Teah
·
Övr. Hund Det är inte hellätt att få snygga bilder på stollarna, men Glim gjorde så gott hon kunde idag :p Övning ger färdighet! Hundarna känner...
Svar
15
· Visningar
1 097
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hittar ingen sådan tråd så jag tänkte starta en ny!:D Välkommna alla jackrussel ägare. Här kan vi prata om våra älsklingar,lägga in... 2
Svar
33
· Visningar
4 473
Senast: Miss_Laari
·
Hundträning Gamla spöket och matte hade kameran med sig på en av dagen prommisar.. Lite "fintgående" både i koppel.. Och utan...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras I stan ska man ha en liten hund och på landet eller i ett litet samhälle en stor hund, verkar det som. Jag hör lite då och nu folk som...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: _karlsson_
·
Övr. Hund Nu så, dagen innan leverans är det bestämt vilken av tikarna som flyttar hem till mig. Blir inte den jag fastande för först pga diverse...
Svar
18
· Visningar
1 225
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Min erfarenhet av kortison på hund är ju typ minimal och kass. Millis fick kortison sin sista tid, trots aphög dos svarade hon inte... 2
Svar
34
· Visningar
28 679
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Ja hur aktiva är era coton de tulear ? Min är aktiv och vill att nogot ska hända hela tiden när man är ute med henne. Men hon kan...
Svar
12
· Visningar
1 517
Senast: Meibla
·
K
Övr. Hund Nu har den lille hunden avklarat en lydnadskurs, gick jättebra. Men nu hade jag tänkt att börja med personsök med honom. Någon som...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Qbaby
·
M
Övr. Hund Sökte och sökte i forumen men hittade ej någon ren "faktatråd" om cavalierarna. Hur är dom? Vad brukar de ha för sjukdomar ( har...
Svar
11
· Visningar
5 697
Senast: Princess_Thea
·
Övr. Hund Finns det nån mer än jag som bara har hund på dagarna eller en viss period? Simba är en kompis' hund som är hos mej på "bootcamp"...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Vica
·
Övr. Hund Jag menar naturligtvis inte alla hundägare. Det finns gott om sunda hundägare, men jag menar dessa som inte har en susning om hur hundar...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: bigganl
·
Övr. Hund hej! Någon som vet var man kan få tag i sånna där superläckra goggles(?) till hundar? Jag och min lilla grabb ska ut på äventyr...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Torktumlare
·
Hundhälsa Jag passar två hundar ibland, idag märkte jag till min stora förvåning att deras morrhår är bortrakade:eek:. Jag har alltid trott att... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 157
Senast: yennork
·
Hundhälsa .. på daglig basis. Förekommer detta ofta? Nu vill jag höra era åsikter! Är det rätt att låta en hund gå på lugnande för att han ska... 2
Svar
26
· Visningar
4 321
Senast: villi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka