Jack russel!

Sv: Jack russel!

Är de där typ den "gamla" varianten av jrt? Min kompis syster har en sådan(som är SUPERLIK din) och han(kompis) säger att det är den "gamla varianten"

Men de behöver de ju inte vara för att han säger det, men jag bara undrar:)

nja gamla varianten har jag inte hört ;) men finns ju många olika sorter, långbenta, kortbenta, parson. sen strävhårig och broken :)
så vi kallar han kortbent och strävhårig :D

Måste bara fråga.

Är den någon här som ångrar att dom köpte jrt? Jag kan ju svara först:

Jag har ALDRIG ångrat min. Han är bara bäst(han tror det själv med:p) Jag älskar honom så mycket<3:love::bump:

Delvis KL.

Så underbart fina alla hundar i den här tråden är! :love: Har aldrig haft hund själv, men när det är dags att skaffa en så måste det blir en JRT. Tycker att de verkar ha glimten i ögat. ;)

Delvis KL.

Så underbart fina alla hundar i den här tråden är! :love: Har aldrig haft hund själv, men när det är dags att skaffa en så måste det blir en JRT. Tycker att de verkar ha glimten i ögat. ;)

underbarare/roligare ras finns inte :D

Hoppas ni kan se bilder nu!
2639_76350959384_549244384_1594448_5747429_n.jpg

2639_76350964384_549244384_1594449_7122214_n.jpg

Två valp bilder:
n549244384_275618_5653.jpg

n549244384_1328093_876.jpg

Vad söt! :)
kul med en svart en eftersom dom är så pass ovanliga i sverige !

Ja verkligen, jag skulle ha en som var så vit det bara gick och släthårig när jag börja leta.
Men i stället vart det en nästan svart och med pälslag broken.
Men direkt jag såg en bild på henne så visst jag det är min hund!
Betala henne osedd och åkte 40 mil tor för att köpa henne.
Men jag har inte ångrat det en dag sen dess.
Hon är verkligen min dröm hund!!!!

Delvis KL.

Såklart du ska ha en JRT. Dom är bäst.:love:

Vi har en russelltik som är världens bästa hund såklart.
Foto på henne:
page0_1.jpg

Och på en av hennes valpar:
page2_3.jpg

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 862
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 517
Senast: fejko
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka