Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Förmodligen en korkad fråga, men so what! Om man spårar (personspår) med sin hund och sedan börjar lite med Viltspår, förstör man på...
Svar
9
· Visningar
2 079
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund ...vem jag har träffat idag :D. ni kommer att bli gröna av avund! 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 538
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Minns ni tråden jag skrev för ca 1 månad sedan om en amstaff som jag och sambon ev. skulle köpa? Jag var lite fundersam över att hon var...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: Tallbarr
·
Övr. Hund Idag har jag träffat Lady_A och Flipper! Nu ligger jycken utslagen och snarkar vilket hon gjort rätt mycket sen vi kom hem. Men vi hade...
Svar
16
· Visningar
1 093
A
Hundhälsa Jag ska med min hund till veterinären för endast undersökning (till försäljning) hon ska kollas i ögonen, kolla lungorna, magsäcken och...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund ..kan man träffa på en sån här liten varg.
Svar
14
· Visningar
1 271
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Tänkte börja simträna med Uno för att få lite variation fysiskt, har inget badkar en en stor balja borde väll fungera tycker jag. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 890
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Gah! Hmm, om man nu ändå VILL ha bra lydnad på hunden för att faktiskt kanske ta sig igenom en tävling, hur sjuttsingen tar man sig...
Svar
11
· Visningar
819
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag har två hundar. Ålder: 10 månader, en Hovawart och en Schäfer. Dom gör samma saker under en dag. Ut i skogen på promenad och lek, är... 2
Svar
22
· Visningar
20 534
Senast: Milosari
·
M
Hundavel & Ras Hejsan! Det här är mitt första inlägg på detta forum. En kväll när jag var 5 år kom min pappa hem med en jättefin och go hund... 2
Svar
28
· Visningar
9 514
Senast: Mimi
·
Hundhälsa Har en springerhane på 9 mån som inte alls kan hålla sig, Han dricker mycket vatten men dock ingen mat aptit så får inte i han så mycket...
Svar
9
· Visningar
1 286
Hundavel & Ras Tredje gången gillt som jag köper hund. Har haft en westie (jättelänge sedan och första hund) från en oseriös kennel. Hade tur att få...
Svar
5
· Visningar
1 235
Övr. Hund Nu har jag flyttat in hos min nya matte och husse och min alldeles egna schäfer Grima! 2 3
Svar
44
· Visningar
2 814
Senast: DuploBit
·
Hundhälsa Ni som ger ovanstående till era hundar - vad ger ni för sort? Märker ni någon skillnad på hunden? Jag funderar framför allt på att...
Svar
5
· Visningar
3 831
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Jag har problem. Jag har tänkt köpa bur och har ingen aning om vad jag vill/bör köpa! Jag kommer åka iväg på utställningar med båda...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Japp, nu är har de vaknat, fästingarna.. Vad använder ni för medel/halsband?? Vi har en 6-månaders vit schäferkille och vet inte vad vi... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 117
Hundavel & Ras I eftermiddags började tiken som min hane parat valpa, det är alltså rhodesian ridgebacks vi talar om ! I detta nu har hon fått 1 tik...
Svar
15
· Visningar
1 294
Senast: corno79
·
Övr. Hund Ja, jag fotade mina "stora beigea taxar" idag :love: Tiken först
Svar
5
· Visningar
1 427
Senast: Gnist
·
U
Övr. Hund Vet inte vad jagska ta mig till:( har en blandras kille här hemma som inte kan vara ensam hemma. Tydligen så ylar och skäller han så...
Svar
6
· Visningar
1 069
Övr. Hund Idag har vi varit och hälsat på valparna för första gången, och även valt ut vilken som blir våran. Så, får jag lov att presentera...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka