Tjabba va!

Sv: Tjabba va!

Men usch! Vad är du har fått för något på halsen? Dom kissar och bajsar inne och snart tuggar den på alla dina fina saker. Sömnen kommer att bli lidande också! Men som den snälla människa jag är kan jag hjälpa dig att bli av med den där...underbara...skitsöta...ullgulliga...fina valpen du har nog ingen tanke på att släppa iväg den, nehej, tänkte väl det. Låna lite, kanske?

Du gör FARLIG Westiereklam, vet du det?!! Och med tanke på vilka fina foton ni tar, lär det här bli extremt riskfyllt. Får nog sluta öppna dina inlägg...

:love::laugh::love:

Nu ska ni få på moppo!! :devil:

Whiteboard's Twix "Ian"

DSC_6613.jpg

DSC_6603.jpg

DSC_6599.jpg

Jepp, herrn har precis lika mycket attityd som det ser ut :D

DSC_6598.jpg

Koppel är för mesar!

DSC_6577.jpg

DSC_6556.jpg

"Du, pysen..try something else..."

DSC_6547.jpg

Den här bilden är min solklara favorit fast den inte är så "snygg", men det var bara så jäkla sött! Grima låg och tuggade surt på en pinne (hon tycker att Ian är hm..onödig? :D ) och Ian har precis börjat tycka att Grima är ganska häftig, man ser liksom hur han studerar vad hon gör..Och så efter lite funderande gick han och hämtade en egen pinne som han låg och tuggade på brevid henne...så SÖT!!! :love: (Grima tyckte bara att han var en töntig wannabe)

DSC_6539.jpg

Det är inte många valpar som inte är söta, men Ian är inte bara söt - han ser liksom så perfekt snyggsöt ut att man knappt kan tro att han är sann! Den där kolsvarta nosen och rosa öronen... Kritvit päls (än så länge iaf :devil:).

Stooort grattis MrsS! :bump:

Fantastiskt söt och charmig! (som om du inte redan vet det) :D

Och bilderna med Grima var ju underbara! Och Ian är ett coolt namn som ser ut att passa honom!

När han blivit lite äldre får du se till att skaffa en tjej till honom också och börja föda upp massa mini-Ian och dela ut till oss här på Buke tycker jag...;) :idea:

Fantastiskt söt och charmig! (som om du inte redan vet det) :D

Och bilderna med Grima var ju underbara! Och Ian är ett coolt namn som ser ut att passa honom!

När han blivit lite äldre får du se till att skaffa en tjej till honom också och börja föda upp massa mini-Ian och dela ut till oss här på Buke tycker jag...;) :idea:

Inte helt omöjligt ;)

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 568
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 873
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 884
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka