Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Hundhälsa :o Eh, min lilla boxerfröken verkar ha kommit åt ett synnerligen känsligt ställe på gammelhunden under bus. Eller, kommit åt och...
Svar
7
· Visningar
10 426
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nytt år, ny tråd! Många nya människor och hundar, så rigga kameran och knäpp ett nytt kort så vi kan häpnas över att bilden man har i... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
10 423
Senast: movi
·
W
Hundhälsa När är hunden fullvuxen, slutat växa? Är det olika mellan olika raser? Detta med promenader med valpar/unghundar, hur mkt kan man gå...
Svar
6
· Visningar
1 916
Senast: tipex
·
Övr. Hund Tips på kontaktövningar? Nu ska jag ha pli på våran hund, han ska inte ränna som han vill på promenaden utan att "fråga" om han får...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: stintans
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar på VAD som kan räknas som misskötsel. Läser en del trådar här där jag tycker att det är solklara fall. Men i...
Svar
10
· Visningar
1 171
Övr. Hund Spinoff på dödkatttråden där någon skrev att hundarna nog inte avlivas men kanske omplaceras. Hur fungerar sånt egentligen? Tvingar man...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej hopp. Jag hade tänkt åka till Kista i morgon och titta på utställningen, grupp 8 går bl.a. då. Men jag hittar ingen info om tider...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min border collie kom hem som 8veckors skrutt. Jag var övertygad om att valpar höll sig runt fötterna på en första tiden. My ass - efter...
Svar
17
· Visningar
3 052
Senast: Teah
·
Övr. Hund Vill ha tips på en liten klippmaskin (helst med laddare) som är bra och prisvärd och som går att klippa mellan trampdynorna med och på...
Svar
4
· Visningar
1 325
Senast: krambanan
·
P
Hundhälsa Hej! Min valp vill helst inte gå ut. Han är 9 veckor på måndag och är en bladras mellan dobermann/rottweiler. Vi har haft honom nu i 5... 2 3
Svar
50
· Visningar
16 088
Senast: Payne_75
·
Hundavel & Ras Vi har setat och diskuterat olika raser ett tag nu,än så länge är det inte läge än att leta hund,men i framtiden. Har nu en blandras... 2
Svar
37
· Visningar
4 330
T
Hundhälsa Önskar Tips ang. fortsatt behandling för att få ner knöliga juvrar på tik vars valpar alla dött efter födelsen. Jag skulle vilja ha...
Svar
5
· Visningar
2 312
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Är det någon som vet hur man lämpligast lär sin hund att dra en liten kärra? Har en sele och tränat lite men hon är lite bakrädd...
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: soffa
·
Hundhälsa Alltså nu förstår jag inte alls vad hunden pysslar med, hon flåsar konstant. Inte särskilt våldsamt, men ändå. Tungan hänger ut hela...
Svar
18
· Visningar
23 439
Senast: dpmatte
·
L
Hundavel & Ras Jag har en tik från kennel Dewmist, skulle vara kul om man hittade någon som har någon därifrån eller från kennel silversign =) Även...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Liiindus
·
Övr. Hund Jag funderar på vad som är rimligt att betala för en renrasig hund som är resultatet av en genomtänkt avel. Vad anser ni? Inom de... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 048
Senast: martha
·
Hundhälsa Hej jag behöver lite snabb hjälp! Mina valpar har blivit lösa i magen, en del nästan vattniga. Veterinären sa att det kunde vara för... 2
Svar
25
· Visningar
8 329
Senast: Casper
·
S
Hundhälsa Min sambos föräldrar har grannar med en stor hund. Hunden kan vara dryga året. De bor i lägenhet med en träaltan och det är i stort sett...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: stintans
·
Hundhälsa Min Nero har, för er som inte vet kvalsterallergi - mot damm och förrådskvalster. Satt nu med en vän och diskuterade lite att det snart...
Svar
16
· Visningar
2 815
L
Övr. Hund Jag åker mest troligt ner till Uppsala 27/4-1/5 för att hälsa på hos Midas och Eyas uppfödare och träffa Eyas "tilltänkte" :love: Jag... 2
Svar
37
· Visningar
2 239
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka