Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund här kommer lite nya valpbilder, dom är inte alls supersöta o mysiga :angel: o börjar dessutom bli små terrorister med ståndskall alla 8...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Prillan
·
Hundhälsa Min sambo tänkte börja motionera rottan med inlines=) Vi tror att det kommer passa dem båda. Rottan är nu 15 månader och har väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Hur ser er planering ut för 2009 när det gäller era hundar? Vad ska ni göra och vad har ni för mål? Vad är planerna för er egen... 2
Svar
29
· Visningar
1 892
Senast: simba_112
·
F
Hundhälsa Som rubriken lyder, när anser ni att en hund är för gammal? När är det dags för era hundar att trappa ner på träning/sluta tävla osv...
Svar
8
· Visningar
1 974
Senast: Red_Chili
·
F
Övr. Hund Jag kom på en (förmodligen) ganska ovanlig fråga idag. :D Vad är bästa sättet att få energi i en hund som inte orkar så länge? (nu... 2
Svar
21
· Visningar
2 004
Senast: vallhund
·
I
Övr. Hund suck... så har hunden så smått börjat tröttna på köttbullar och korv och jag är helt blank på ideér. Jag vet ju vad som skulle fungera... 2
Svar
23
· Visningar
9 232
Senast: IrishDraft
·
Hundhälsa Hej! Mina föräldrar har en hund med en väldig massa problem. Det är en 4-5årig schäfertik riktigt stor och långhårig, full av liv. Till...
Svar
4
· Visningar
1 293
·
Övr. Hund Idag har Viktor gjort en mycket lärorik erfarenhet.. Nämligen att det INTE är smart att... ..gräva i en myrstack med pissmyror...
Svar
9
· Visningar
1 610
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Min Beauceronhanne har de senaste 2 dagarna kliat sig som besatt, överallt! Han kliar, krafsar, tuggar och står i som om hela han var...
Svar
19
· Visningar
39 510
Senast: Magikern
·
C
Övr. Hund Kan man raka av pälsen på en golden? Hon blir så varm på somrarna och vi är mycket i husvagn och ute på vägarna. Hur blir pälsen sen...
Svar
8
· Visningar
7 911
Senast: Modig_Korn
·
  • Låst
Övr. Hund I lördags vaknade jag av kattskrik, jag tittade ut genom fönstret och fick se det hemskaste jag någonsin sett, vår älskade siameskatt... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 611
Senast: Kimz0r
·
Hundavel & Ras ...ur SKK om ens hanne betäcker icke renrasig tik? För i så fall skull ejag bli sur om tikägaren annonserade ut vilken hanne som är...
Svar
15
· Visningar
1 595
Senast: hop
·
Övr. Hund ...i Avesta 18april, någon mer som ska dit? Hund? Ålder?
Svar
3
· Visningar
675
Senast: simba_112
·
Hundavel & Ras Nå, vad gör ni med era DP? är de korkade eller tävlar ni lätt lydnad/agility/spår what ever med dem...? Nu vill jag veta. Sanningens...
Svar
9
· Visningar
1 227
Övr. Hund Jag har fått en förfrågan att vara hundvakt åt en rottis, hundens ägare jobbar och behöver hjälp från halv 7 på morgonen till halv 4 på...
Svar
13
· Visningar
1 861
Senast: Ava22
·
M
  • Låst
Övr. Hund Har en blandiskille Juzzy, dalmatiner/bordercollie, han är född 021010. Vi har haft honom i lite mer än 2 år. Då han är från ett...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: lillebill
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag och min sambo är väldigt sugna på att skaffa hund. Vi har funderat fram och tillbaka väldigt länge. Men kan inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
853
·
H
Hundhälsa Jag skapar den tråd som en liten spin-off på "Blandis ägare?"-tråden, så att vi slipper förstöra den ännu mer... Hur skall man...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: Yrja
·
Hundavel & Ras Jag var i mitt barndomshem och hittade min gamla hundbok. Boken är från 1982 och är spännande av så många anledningar. Detta är alltså...
Svar
17
· Visningar
1 602
·
Hundavel & Ras Nu börjar jag faktiskt att undra... Alla raser verkar ju dras med vissa hälsoproblem - men exakt hur vanliga är dessa problem...
Svar
15
· Visningar
5 129
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka