Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Började agilitykurs igår, men tog det ganska lugnt eftersom min Elvis nyss tagit bort en klo och hade bandage på sig. Men jag har nog...
Svar
11
· Visningar
2 560
Hundhälsa kan man ha fästig halsband på en 5,5 mån valp. Om dom leker o busar . Och om den andre hunden biter i halsbandet . Är det farligt bra... 2
Svar
20
· Visningar
2 615
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1046246 Jag har i dag fotat mina två tjejer. Vill ni se .
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund spinoff på trollis som inte vill bli våldtagen. Vågar ni gå ut var som helst när som helst med era hundar? I vilken utsträckning... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 895
Övr. Hund Jag har två hundar ( 3 och 5 år), båda är kastrerade hanhundar. Problemet är att den yngre hela tiden markerar inomhus. Främst markerar...
Svar
3
· Visningar
4 110
Senast: stintans
·
Hundhälsa Någon som kan rekomendera ett bra hundsim i Skåne??
Svar
12
· Visningar
3 752
Senast: HaLo
·
A
Övr. Hund Min mosters familj ska troligtvis skaffa hund till nästa sommar och har som smått börjat tittat runt. Nu har de snöat in på den första...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: YorkWann
·
M
Övr. Hund Ja detta låter kanske konstigt, men vi har funderat ibland över vår tiks svans. Vi har ju haft henne lite mer än 1 år. När hon kom till...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: monki65
·
Övr. Hund Jag har ju alltid velat haft hund sedan liten och har alltid haft tillgång till hund, alltid vetat vad jag vill ha för hund tills nu... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 454
·
D
Hundavel & Ras Vi funderar på att skaffa hund. Mest för att aktivera min 10åriga bror som tycker alldeles för mycket om tevespel. Min mamma har... 2
Svar
31
· Visningar
2 920
·
Övr. Hund Nu har vi varit på landet tre dagar jag och hundarna samt föräldrar med deras 1 dag yngre valp Nisse, blev såklart en del fotande :)... 2
Svar
32
· Visningar
2 127
Senast: minimal
·
Övr. Hund Ja, då var vi där igen. Korningens Mentaldel. För att en hund ska kunna Koras måste den ha HD ua. Innebär detta att enbart hundar med A...
Svar
3
· Visningar
675
Hundhälsa Hur konstaterar man att en hund har noskvalster? Vad ger man för behandling? Kan hundägaren bära smittan från sin hund till en annan... 2
Svar
25
· Visningar
2 367
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon här som har en Cane Corso, (Italiensk mastiff)? Min pojkvän hade med sig en sådan när han flyttade in hos mig och mina barn. Han...
Svar
15
· Visningar
2 602
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Mitt lilla hjärta, min lilla Cola! :cry:
Svar
13
· Visningar
1 116
Senast: Black_Moon
·
H
Övr. Hund Hej! Behöver hundar som puli eller komondor (stavning??) täcke? dvs. kan fukt och kyla komma in dom på huden (jag vet, dåligt... 2
Svar
38
· Visningar
3 021
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Sitter och funderar på att ha dagmatte/husse till våran hund,men kan inte riktigt bestämma mig... Jag jobbar varannan vecka dag och...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Generalen
·
F
Hundhälsa Ännu en tråd från mig! :angel: Bland hästarna har många s.k. träningsscheman, för att bygga upp muskler på rätt sätt, för att träna...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Fire-Eye
·
Hundavel & Ras Har precis fått upp ögonen för riesenschnauzer, och vill grna veta lite mer om denna ras. Ni får gärna berätta om era hundar, visa...
Svar
19
· Visningar
4 740
Senast: movi
·
Övr. Hund Går detta? Min lillasyster kom hem nyss ifrån skolan, hade blivit hemskickad för att hon hade löss. Kan detta smittas till hunden...
Svar
1
· Visningar
1 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka