fästing halsband till 5,5 månad valp

Sv: fästing halsband till 5,5 månad valp

Eller så kör du med exspot om du vill slippa halsbandsdelen? Jag törs inte ha scalibor då jag har katter, men även utan katter skulle jag vara tveksam, just för mina sliter och drar i halsbanden på varandra när de leker, och jag därför aldrig har halsband när de leker. Så jag skulle inte vilja ha scalibor pga den anledningen, knepigt 'ta av när de leker' när de leker såfort de är ute liksom.

Jo jag hänger med på det.
Mina leker också så fort de är ute.
Men nu är vi ute med båten på sommaren , Blir mycke bad i saltvatten och dusch med schampo. Så det försviner väl då.'
Jag har inte haft något på mina förut . Detta blir första året.
Jag har me katt. Hon får droppar i pälsen varje månad.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 269
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
764
Senast: hollypolly
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 070
Senast: cili
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 600
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar