Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundavel & Ras Hej! Jag undrar om här är någon som har en cane corso och vill berätta lite om den rasen? Jag har tidigare haft en boxer (som jag...
Svar
5
· Visningar
1 743
Senast: Wassego
·
G
Övr. Hund I somras upptäckte vi en knöl på hundens ben, eftersom han verkade störa sig på den (bet, klia o.s.v.) åkte vi till vet. men han...
Svar
6
· Visningar
2 632
Senast: pimy
·
S
Övr. Hund någon som håller på med det eller vill börja ?:bump:
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Går eran tid lika fort som min? Jag tycker mig minnas att jag alldeles nyss hämtade hem mitt lilla 8 veckorsknyte. Men på något sätt... 2
Svar
35
· Visningar
1 908
Övr. Hund Hade ni någon särskild tanke bakom era hundars namn? Någon historia? Heter den samma som i stamtavlan? Jättenyfiken! :) 3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 939
Senast: Haaber
·
Övr. Hund Ja i dag var vi ut och gick på åsen och tog lite fina bilder på charlie Han är en snart 12 årig phalenehane=)
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Fragile
·
U
Övr. Hund En liten mini marknadsundersökning kommer här: Om det fanns en utbildning för hund-intresserade som genererade möjligheten till...
Svar
18
· Visningar
3 798
Senast: Ulga
·
M
Övr. Hund Finns det nån som är intresserad av nåt sånt? Att träffas nånstans där alla hundar kan vara lösa o springa runt o leka. :D
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Matiz
·
Hundhälsa Det knäpper väldigt i Ians bakknän, han rör sig normalt och verkar inte ha ont av det..är det normalt? :crazy:
Svar
8
· Visningar
9 709
Hundhälsa Jag undrar om någon vet om försäkringsbolag brukar täcka en allergiutredning hos hund? 2
Svar
24
· Visningar
5 216
Senast: TantEster
·
G
Övr. Hund Min hund lyckas av någon anledning alltid dra till sig hundar som blir arga på honom. Alltså, han är 17 månader nu och sedan han började...
Svar
14
· Visningar
1 790
Senast: jappisen
·
U
Övr. Hund Hej! Jag har en liten hund som är 4 år. Han älskar att jaga Katter.:crazy: Han har hittils inte fått tag på någon men... Nu vill vi så... 2
Svar
22
· Visningar
2 128
Senast: Ulfina
·
  • Låst
Övr. Hund Hej ,det är så här att jag ska bli med valp om 4veckor:love: och då vill jag ha den perfekta kameran tills dess, har kollat på era bild... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 389
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Här kommer lite bilder från i dag på våra taxar som busar runt lite i solen. Fler som varit ute och busat...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: Andorra
·
Övr. Hund Finns det nåt intresse för det? det roligaste för min del hade varit att få träffa Gnist :) :bump: men det känns alldeles för långt...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om att para en blandis? Är det ok? Eller är det bäst att låta bli? Min tjej är 3år frisk, vacker, snäll och mycket... 26 27 28
Svar
540
· Visningar
33 897
Senast: stintans
·
Övr. Hund Jaha, nu har man gjort slag i saken och försökt trimma, tur att det iaf växer ut igen.... :p Matte tog öronen med, när hon ändå var...
Svar
18
· Visningar
1 464
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Lilla Chelsea...kom från USA förra veckan...en supergo liten tjej.... :banana:
Svar
19
· Visningar
1 595
Senast: Niicita
·
W
Övr. Hund Min valp/unghund har börjat åla sig så vid hälsning och inkallning mm. Hon älskar jobba, få kommandon och göra rätt! Skulle aldrig...
Svar
2
· Visningar
1 136
Övr. Hund Vilken storlek rekommenderas till hund ca 45cm i mankhöjd och 9-10 kilo? Den får ju inte vara så stor att han flyger omkring.
Svar
7
· Visningar
1 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka