Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en hund som är 14½ och pigg och glad. Hon har, som gamla hundar brukar få, "elefantskinn" på sina armbågar. Märkte i helgen att...
Svar
14
· Visningar
9 603
A
Övr. Hund Suck! Var är min gulliga valp? :confused: Nu senaste två veckorna har det varit totalt tvärtemot beteende hemma hos oss. Tea har...
Svar
8
· Visningar
1 644
M
Övr. Hund Japp nu vill jag höra lite om denna ras, och gärna mkt bilder! :D 2
Svar
25
· Visningar
4 793
Senast: Breakdown
·
Hundhälsa Jag har trådskapardag idag :D Inga bekymmer direkt, men jag undrar lite över försäkringar och hur ni försäkrar era hundar? Vilket... 2
Svar
23
· Visningar
2 029
Övr. Hund Nu börjar det bli dags för alla härliga badstunder tillsammans med våra hundar. Tycker det krävs en egen tråd för dessa bilder, eller... 2
Svar
20
· Visningar
1 758
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Egentligen vet jag inte vart den här ska ligga, men jag vill bara ge massor av applåder till räddningstjänsten här i kommunen! Idag...
Svar
5
· Visningar
822
Övr. Hund Jag har alltid haft hundar kring mig och de senaste 5 aren av mitt liv (20 iar) hade jag och mamma hund. Det var mest jag som tranade... 2
Svar
23
· Visningar
2 145
Senast: Wysiwyg
·
Hundhälsa Min hund har på nåt vis brutit en klo på ena framtassen, dvs själva klokapseln (heter det väl?) har skalats av en bit och pulpan ligger...
Svar
4
· Visningar
6 820
Hundavel & Ras Vet att det finns iaf en shiba ägare här, finns det fler? Vad har buke fått för intryck av Shiba?
Svar
10
· Visningar
2 080
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Bra eller dåligt? Första egna reaktionen var dåligt, då jag mest tänkte på användningsområdet hålla hunden varm efter uppvärmning... 2
Svar
26
· Visningar
3 519
Senast: Flo-Jo
·
S
Hundhälsa Ja nu klassas det som doping. vad tycker ni om det ?
Svar
2
· Visningar
752
Övr. Hund Hej allihopa! Jag får hem en liten valpis om en månad :love:. Har dock lite problem med vad jag ska kalla honom. Han heter X-mas...
Svar
5
· Visningar
691
Senast: tott
·
Övr. Hund Får man det utan papper? Jag tycker det är otydligt på Jordbruksverkets sida.
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Sissa
·
E
Övr. Hund Hej hopp! Nu har jag då haft min underbara 3-månaders valp hemma i en vecka. För varje dag blir han lite modigare, lite nyfiknare och...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: _eeky_
·
Övr. Hund vad använder ni och varför?? för och nackdelar. lägg gärna in bilder:p 2 3
Svar
44
· Visningar
4 484
Senast: stintans
·
L
Övr. Hund Jag undrar vad det är för bestämmelser på att regga en blandras som är 1 år? en kompis har en stövarkorsning som han har tagit över från...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Du skall åka till en bekant emd din nya valp. Valpen är 8-9 veckor eftersom du bara haft den några dagar. Din bekanta har sagt att... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 952
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Nu framöver kommer jag befinna mig på Flyinge i veckorna och undrar vad man kan hitta på med hundarna där nere i trakterna? Finns det...
Svar
11
· Visningar
1 435
Senast: jappisen
·
H
Övr. Hund Vänder mej till lydnadsfolket här inne. Var på lydnadstävling med min golden tjej idår. Allt var toppen strålande sol dock lite...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Var ute på morgon promenad med min tik i dag och stöter på en golden retriverhane utan ägare. Nu höglöpte inte min tik utan det gick bra...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Klippmaskin
  • Guldfasanerna